vrijdag 22 april 2011 | 11:19 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 22 april 2011 | 11:21
De politie meldt dat zojuist een ernstig geweldsincident is gebeurd in een woning aan de Zoetendaal in Zevenbergen. LATER MEER
vrijdag 22 april 2011 | 12:32 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 22 april 2011 | 12:35
Steekpartij Zevenbergen: politie zoekt groene Fiat Bravo
De politie is in verband met de steekpartij op de Zoetendaal in Zevenbergen op zoek naar een groene Fiat Bravo, kenteken 72-DG-TZ. In de auto zit de vermoedelijke dader van de steekpartij waarbij de vrouw van de verdachte en zijn zoon zijn neergestoken.
De twee zijn naar het ziekenhuis in Breda gebracht. Een van de twee verkeert in kritieke toestand, aldus nog onbevestigde berichten.
Als iemand de gezochte Fiat Bravo ziet moet hij of zij onmiddellijk het alarmnummer 112 bellen en zelf geen actie ondernemen. De politie verzoekt het publiek met klem de auto niet zelf te benaderen.
Volgens bronnen in Zevenbergen belde de vrouw des huizes even voor 11.00 uur naar een familielid met de mededeling dat er iets was gebeurd. Dit familielid belde daarna de politie, die even later met twee motoragenten arriveerde. Ook is bij Zoetendaal een traumahelikopter geland.
Volgens de nabij gelegen basisschool De Regenboog hebben de kinderen weinig tot niets van het incident gemerkt omdat een rij huizen het zicht op de plaats delict ontneemt.
LATER MEER
(Bron: http://www.bndestem.nl/regio/moerdijk/8 ... stoken.ece)
Ik woon zelf in Klundert, maar kreeg een sms van een vriendin die er heel dichtbij woont. De politie helikopter blijft overvliegen op zoek naar de dader. Ook mijn moeder heeft hier vanmorgen nog geen 2min vandaan boodschappen gedaan. Bizar als je bedenkt wat zich daar op een steenworp afstand heeft afgespeeld. Men spreekt nu al van een familiedrama.....
Mijn steun gaat uit naar de familie, en hoop dat ze er snel weer boven op komen....