Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lesilla schreef:Het is mijn ding gewoon niet, ik snap echt niet wat mensen er aan hebben om naar ongelukken te gaan kijken. Ik vind het voor mezelf een rare vorm van entertainment. Want hulpdiensten werking kan je ook bekijken op de eerste beste docu op tv.
lesilla schreef:Het is mijn ding gewoon niet, ik snap echt niet wat mensen er aan hebben om naar ongelukken te gaan kijken. Ik vind het voor mezelf een rare vorm van entertainment. Want hulpdiensten werking kan je ook bekijken op de eerste beste docu op tv.
Diablo schreef:lesilla schreef:Het is mijn ding gewoon niet, ik snap echt niet wat mensen er aan hebben om naar ongelukken te gaan kijken. Ik vind het voor mezelf een rare vorm van entertainment. Want hulpdiensten werking kan je ook bekijken op de eerste beste docu op tv.
Als je op tv kijkt, kijk je toch ook naar ongelukken, dan is het toch ook entertainment? Of is het dan opeens anders?
Vala schreef:Sommige mensen zijn roomser dan de paus...
Charlie_P schreef:Ik begrijp het ook niet. Bovendien zou ik het zelf ook niet echt kunnen waarderen als ik zelf een ongeluk had gehad bijvoorbeeld en de halve stad komt even lekker kijken hoe ik erbij lig. Als je hulp komt bieden...fantastisch. Maarals je alleen maar komt kijken...nee. Ik vind het niks in ieder geval.
gipsyboy schreef:op tv is het inderdaad altijd anders dan in het echt.
het ligt eraan wat er is gebeurd en waar.
maar mischien ben ik ook wel een kleine ramptoerist, ik zou ook gaan kijken.
klein voorbeeldje: Toen het vliegtuig neerstorte vlakbij schiphol was ik ook in de auto en ben ik ook gaan kijken of ik wat kon zien. en geloof me ik was niet de enigste.
het was overigens ook vlak bij waar ik woonde
zolang je de hulpdiensten maar niet in de weg loopt.