Moeder vindt zoontje dood in droger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neela

Moeder vindt zoontje dood in droger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 20:55

ASHBOURNE -
Een 4-jarig jongetje uit het Engelse Ashbourne is door zijn moeder dood gevonden in de droogtrommel. Zijn moeder was aan het feesten, toen hij opgesloten raakte in de droger.

Foto: Daily Mail
De jongen klom in de droogtrommel en toen de deur van het toestel dichtklapte, sprong de machine aan. Sonny draaide ongeveer 2 uur rond voor hij stierf. Moeder Anne-Marie Gibson was een nachtje gaan stappen met een vriendin en had haar zoontje alleen achtergelaten, zo meldt Daily Mail.
Pas de volgende ochtend realiseerde ze zich dat haar zoontje kwijt was. De moeder van 5 kinderen belde de politie en begon de zoektocht naar haar zoontje. Nadat een agent haar had gevraagd welke kleren Sonny droeg op het moment van zijn verdwijning, ging de moeder naar de droger. Ze opende de trommel en zag haar zoontje in zijn pyjama zitten. 'Het leek alsof hij aan het slapen was maar ik wist meteen dat hij dood was', verklaarde ze.
Eerder had de moeder al gelogen over de gebeurtenissen, schrijft Daily Mail. Ze zei dat ze even sigaretten was gaan halen en de jongen in die tijd was verdwenen. Een paar dagen na de dood van de jongen werd ze opgepakt op beschuldiging van kinderverwaarlozing, maar ze werd opnieuw vrijgelaten.
Zijn moeder vertelde nog dat de jongen wist hoe hij de droogtrommel moest gebruiken. Hij had een lievelingsdekentje en dat deed hij vaak zelf in de droger. Een oudere broer had hem al een keer betrapt in de machine en had zijn broertje de les gelezen.
Volgens patholoog Guy Rutty was het slachtoffertje onverzorgd. Hij had luizen en zijn gebit was een ramp. Lijkschouwer Louise Pinder had het over een tragisch ongeval en zei dat de afwezigheid van de moeder geen 'relevante factor was voor de dood van haar zoon'.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9529 ... ger__.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:57

Blegh. Dat dit nog gebeurt. 5 jarig zoontje alleen thuis? Sigaretten halen en zoontje gewoon achterlaten? Luizen? Jezus he... :n

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:58

Verschrikkelijk
Ik vind dat ze die kinderen bij de moeder weg moeten halen als dit al eerder gebeurd is en ook hoe het is met de toestand van de kinderen

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:59

jemig wat erg............
afschuwelijk ook voor de kinderen die achterblijven |(

KN2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:59

Dit geloof je toch niet :oo Arm kind :(:) Welke moeder laat nou zn kind in de steek _-:(

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:03

Wel goed lezen..of bedoel je het zo??? de hele nacht weg zijn en niet alleen sigaretten halen!!!
Ervoor zorgen dat alle kinderen uit huis gaan en die vrouw moet nooit meer kinderen mogen krijgen!!!
Ik snap best wel dat je niet overal bij kan zijn en weet wat je kinderen doen maar je vraagt er om als je de hele nacht weg gaat....Pffff

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:04

jeetje :O

Jezus!!

hier geen woorden voor ;( :')

lovebinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:07

je kind op zn vierde alleen thuis laten en zelf sigaretten halen/feesten?
ik vraag me af waar t heen gaat met deze wereld?

saarie

Re: Moeder vindt zoontje dood in droger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:11

Jezus, twee uur rondgedraaid voordat hij dood was.... Wat een afschuwelijke angst en pijn moet dat kind gehad hebben...

Uit huis plaatsen van de rest van de kids als je het mij vraagt!

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:12

die is echt niet goed! _-:(
wordt er gewoon misselijk van :r

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:13

Chantaltje23 schreef:
Lijkschouwer Louise Pinder had het over een tragisch ongeval en zei dat de afwezigheid van de moeder geen 'relevante factor was voor de dood van haar zoon'.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9529 ... ger__.html

WTF? Geen relevante factor??
Lijkt me dat als mams thuis was geweest, dit drama zich niet had voorgedaan.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:17

je zou zo'n monster zelf 2 uur in een droger willen stoppen en laten ronddraaien, maar dan wel zo dat ze niet dood gaat en alles bewust meemaakt

zo iemand is in mijn ogen geen moeder

en niet relevant dat ze niet thuis was, als mijn droger opeens aangaat ga ik me toch afvragen hoe dat kan,

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:21

Snap niet zo goed hoe je een droger van binnenuit aan krijgt, je zal toch eerst deur dicht moeten doen. en dan een knopje indrukken... maar dat terzijde, verder... geen woorden voor, durf mijn kind echt niet geen 5 min alleen thuis te laten, ook niet als hij ligt te slapen.. Sommige mensen ontbreekt het een beetje aan instincten, zegmaar :n

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:23

Mijn wasmachine kan ook aangezet worden voordat je het deurtje dicht hebt. Nou ja... geprogrammeerd worden zodat als je het deurtje dichtdoet hij meteen aan gaat.

Maar een kind van 4 kun je toch niet alleeen thuis laten.....

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:25

Het moet toch niet gekker worden?! Hoe kun je je kind alleen achterlaten? En dan vervolgens hem kwijt zijn..

De deur van mijn wasmachine kan ook dicht als je hem al aan hebt gezet, maar dan moet je hem wel van binnenuit kunnen sluiten.

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:28

Neela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 21:45

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:48

Chantaltje23 schreef:
Simone0308 schreef:
Dit is oud nieuws, uit 2010.

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/551 ... roger.html

Desondanks is het een naar verhaal.

apart staat toch bij woensdag

Volgens mij is het door verschillende media opeens weer opgepikt, misschien omdat er nu meer informatie over is?
Het stond ook in het AD en op nu.nl.

Elmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:00

Ooh help! Daar word ik gewoon niet goed van!!! |( Hoe kun je dan nog leven met jezelf?!? :r
Mijn zoontje heeft maandag stuipen gehad en ik was al helemaal van de kaart en in alle staten. Dat heb je dan nog niet zelf in de hand. Pfff... Als je zoiets op je geweten hebt...

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 02:17

OOh wat een triest bericht. Ja hoor mama ga maar lekker stappen en je kind van 5 jaar alleen thuis laten. En dan heeft ze maar 5 kinderen. Elk kind kan luizen krijgen maar een kind van 5 jaar daarvan moeten de tanden nog gespoetst van worden door de ouders en de combinatie rotte tanden met luizen zegt mij genoeg. Kom het helaas ook tegen op mijn werk en die kinderen zijn bijna altijd verwaarloosd.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 02:35

Walgelijk!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:15

Tsja..

Heel erg natuurlijk, dat absoluut. Maar dit had ook kunnen gebeuren als mama thuis haar verjaardag aan 't vieren was, dan let je ook niet op de droger. En misschien had de oppas op 't allerlaatste moment afgezegd en gebeurde dit één keer. Luizen kan elk kind krijgen, en misschien had ze niet genoeg geld voor regelmatige tandartscontroles. En 'een ramp' is nogal subjectief, voor de één is dat 2 gaatjes, voor de ander 4 missende tanden en 6 gaatjes.

Oftewel: we weten het toch niet? Het is heel erg, en de moeder is niet bepaald verstandig geweest, en misschien is ze écht verwaarlozend. Maar om iemand dan maar meteen dood en pijn toe te wensen..

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:19

Ziek !! Arme kind

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:26

dat meen je niet, die van mij is ook 4 maar die laat ik echt niet alleen thuis ook niet als ik verderop in de straat moet zijn. Ze moet zich schamen die moeder, en bezoek van de kinderbescherming krijgen,

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:31

Tja en zoiets heeft 5 kinderen................................. :')