Bilderberg groep: Wat is jullie mening?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jesser

Bilderberg groep: Wat is jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 12:33

Bij toeval stuitte ik gisteren op een documentaire over de Bilderberg groep. Geschoqueerd spitte ik diverse sites door die informatie geven over deze selecte groep van zeer rijke en invloedbare mensen over de hele wereld waar ook 'onze' Trix deel van uitmaakt.

Wat is jullie mening hierover? Wat vind je ervan dat een groep van zeer rijke machtige en invloedbare mensen achter de touwtjes van andere regeringen trekt. Dingen beslist over jou en mij, niet vanwege onze bestwil maar om zichzelf nog rijker/invloedbaarder te maken. Want dat is de enige reden. Dit is zelfs openlijk toegegeven door mensen vanuit de Bilderberg groep.
Een nieuwe wereld orde wil creeeren, mede hierdoor ook de euro erin gedrukt heeft waarvan we allemaal weten dat we hierdoor behoorlijk opgelicht zijn.
Ze beschillen over veel geld en de handel in drugs wat via de grote bankieren weer wit gewassen wordt. Dit is o.a ook bewezen in geheime documenten die opgedoken waren, en dat de Cia hier mede verantwoorlijk voor was.

En het gaat maar door..

Wat is jullie mening?

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:22

Interessant onderwerp dit, maar ook heel moeilijk.
Heb je overigens links / bronnen van die documenten waaruit blijkt dat o.a. drugsgeld witgewassen wordt?
Ik heb me tijdenlang verdiept in o.a. de Bilderberg Group en de New World Order. En om met de Bilderberd Group te beginnen; ik kan het me goed voorstellen dat ze niet willen dat het volk / de pers alles weet van wat er tijdens bijeenkomsten besproken wordt. Maar álles wat er wordt besproken tijdens die bijeenkomsten wordt strikt geheim gehouden en als je kijkt naar de mensen die daar aanwezig zijn, kan je begrijpen dat er daar belangrijke beslissingen worden gemaakt voor de hele wereld, en ik vind dat de wereld daar ook (deels) van zou moeten weten. Ja, ik geloof dat er 'achter' onze 'gekozen' regering aan de touwtjes wordt getrokken door rijke en invloedrijke mensen / families en heb me ook vaak afgevraagd in hoeverre de democratie die wij hebben wel werkelijk is wat het lijkt. Maar ik begrijp ook dat er mensen zijn die mij paranoïa vinden, want er zijn volgens mij geen ECHTE bewijzen over dat sprake is van het creëren van een New World Order o.i.d. en ook de media zwijgt hierover (natuurlijk) in alle talen.
Maar er zijn wel veranderingen gaande in de wereld, en sommige van die veranderingen zijn denk ik niet altijd 100% voor de bestwil van het volk. De regering krijgt meer macht, het volk krijgt steeds minder privacy, ook in Nederland. Kijk bijvoorbeeld naar het Elektronisch Patiënten Dossier en de vingerafdrukken die je plots moet inleveren bij het aanvragen van een ID-kaart... Dit soort kleine dingen maken mij zó ontzettend wantrouwig en ik vind het belachelijk dat er zulke beslissingen gemaakt kunnen worden zonder dat wij, het volk, daar ook maar íets over te zeggen hebben. Wat is de volgende stap???
Maar goed. Het einde van het verhaal, of je er nou wel of niet in gelooft, is dat je er toch niks aan kunt doen... Deze mensen zijn zo machtig dat áls ze iets van plan zijn, het toch wel gebeurd. Het enige wat je kan doen is afwachten, de waarheid komt vanzelf boven water. :)

Jesser

Re: Bilderberg groep: Wat is jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 15:36

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:13

Wat je er nog bij vergeet te vertellen is dat er in Japan helemaal geen aardbeving met tsunami is geweest. Dit was gewoon een mislukte poging van de Bilderberg groep om China van de aardbodem te vagen. De straling is ook helemaal niet afkomstig van Fukushima, maar van de kernwapens die ze daarvoor wilden gebruiken.

M.a.w. het is heel gemakkelijk om allerlei complottheorieën te verzinnen en aan zulke groepen toe te schrijven en bewijs dan maar eens dat het niet waar is. De bewijslast bestaat over het algemeen ook uit "van horen zeggen", vage linkjes en vooral heel veel overtuiging. In die zin is het volgens mij ook een vervanging van het geloof. Als er geen God en duivel meer zijn, dan zul je de schuld voor wat er gebeurt ergens anders aan moeten geven.

Jesser

Re: Bilderberg groep: Wat is jullie mening?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 16:53

Dat zijn jouw woorden Karl66, waar het mij weer om gaat is dat er genoeg dingen gebeuren waar je op z'n minst best een vraagteken bij kunt stellen. Of moeten we ons als brave schaapjes maar laten leiden en niet kritisch zijn?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:46

Kritisch is prima, maar dan wel graag op basis van harde feiten en niet op basis van het geloof in een samenzwering.