Hallal slachten is sinds vandaag VERBODEN

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

teugeltje

Hallal slachten is sinds vandaag VERBODEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 10:24

Zoals we gister via het nieuws hebben kunnen horen is...dat hallal }:0 slachten sinds vandaag verboden in NL *\o/* !!
De moslim en de joodse gemeenschap zijn 't hier niet mee eens!
Ze gaan er tegen in verweer omdat NL een vrij land is enz..bla"bla.

Mijn mening is dat mensen van die afkom er "zelf vóór kiezen" om hier teverblijven etc...
Dan vindt ik"dat je moet aanpassen aan demaat staven van 't land ongeacht waar dat is?,
en dat daar veder géén discussie over mogelijk is!!

Ik vindt Hallal slachten het ergste en 't afschuwlijkste wat er is een dier aan kunt doen!

Dat valt veder niet goed tepraten met het moslim/joodse geloof dat zei"zeggen ja wij zijn goed voor onze dieren...
wij zorgen éérst voor onze dieren, geven ze als eerst te eten en alle zorg die ze nodig hebben!?
Voor dat demoslim of jood zelf aanbod komt om te eten etc....zo beweerde een rabbijn gister in 't nieuws!

Wij kunnen ook niet" zomaar" in een moslimland een NL kerk neer zetten en ons verhaal daar gaan houden etc..,
dan wordt je met je hele handel en wandel het land uitgezet!!
Omdat ze dan" bang zijn" dat wij met ons geloof"demoslimse gemeenschap"denken tebekeren |o
Aldus wie debal weg schopt kan hem terug verwachten :=

Ik vindt die moslims maar een raar volk...met hun hallal slachten en hoofddoekjes :=

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:26

teugeltje schreef:
Zoals we gister via het nieuws hebben kunnen horen is...dat hallal }:0 slachten sinds vandaag verboden in NL *\o/* !!
De moslim en de joodse gemeenschap zijn 't hier niet mee eens!
Ze gaan er tegen in verweer omdat NL een vrij land is enz..bla"bla.

Mijn mening is dat mensen van die afkom er "zelf vóór kiezen" om hier teverblijven etc...
Dan vindt ik"dat je moet aanpassen aan demaat staven van 't land ongeacht waar dat is?,
en dat daar veder géén discussie over mogelijk is!!

Ik vindt Hallal slachten het ergste en 't afschuwlijkste wat er is een dier aan kunt doen!

Dat valt veder niet goed tepraten met het moslim/joodse geloof dat zei"zeggen ja wij zijn goed voor onze dieren...
wij zorgen éérst voor onze dieren, geven ze als eerst te eten en alle zorg die ze nodig hebben!?
Voor dat demoslim of jood zelf aanbod komt om te eten etc....zo beweerde een rabbijn gister in 't nieuws!

Wij kunnen ook niet" zomaar" in een moslimland een NL kerk neer zetten en ons verhaal daar gaan houden etc..,
dan wordt je met je hele handel en wandel het land uitgezet!!
Omdat ze dan" bang zijn" dat wij met ons geloof"demoslimse gemeenschap"denken tebekeren |o
Aldus wie debal weg schopt kan hem terug verwachten :=

Ik vindt die moslims maar een raar volk...met hun hallal slachten en hoofddoekjes :=

Ik vind dat dit een hele goede onderbouwde reden is _O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:27

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* EINDELIJK!!

Ashley5760

Re: Hallal slachten is sinds vandaag VERBODEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:30

Dat je tegen moslim/voor inburgering bent oke.

Maar dat 'onze' dieren verdoofd worden alvorens ze worden geslacht is echt onzin (tenminste bij de slachthuizen die ik ken). En of je nou een pin door z'n kop schiet of z'n keel door snijdt.... Tja als je gaat kijken maakt het weinig verschil.
Kortom een hoop onzin voor niks, en met 'onze' slachtingen is ook een hoop mis.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:32

Electra63 schreef:
teugeltje schreef:

Ik vind dat dit een hele goede onderbouwde reden is _O-

*proest* helemaal mee eens :')

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:33

Ik vind het hallal slachten vreselijk omdat het onverdoofd wordt gedaan en ben blij dat het niet meer mag, maar ik ben dan wel weer zo realistisch te bedenken dat dit dus vanaf nu in verscholen schuurtjes wordt gedaan, zonder al te goede hygiëneregels en omstandigheden. Ik weet de oplossing niet, maar niks lijkt me moeilijker dan mensen, die om hun geloof een bepaald gebruik hebben, iets niet te laten doen.

natascha44

Re: Hallal slachten is sinds vandaag VERBODEN

Halleluja!!!!

8nnemiek

Ik vind t al een stap in de goede richting :j
Nu nog hopen dat t verbod ook wordt nageleefd..

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:34

Inderdaad zunzuncito (wat een naam ;)) daarnaast, bij ons zijn er vorig jaar schapen uit de wei gestolen in februari geloof ik (hoog dragend ook nog eens!) de resten zijn verderop in een bos gevonden....
Dit werk je nu dus in de hand.. maargoed dat is nederland en de dierenactivisten.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:35

ik ben benieuwd of deze nieuwe maatregel nageleefd wordt....ik denk het eerlijk gezegd niet :o

En om dat te controleren dmv controleurs, kost een hoop tijd, geld etc....lijkt mij een onhaalbare taak!

Lijkt mij dat deze nieuwe maatregel juist meer illegale praktijken in de hand werkt >;)

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:36

Heb je hier een bron van? Ik kan het nergens vinden..

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:36