Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Kinderen bewust maken van waar 't vlees vandaan komt, helemaal voor! Maar dan zeker niet op deze manier zeg.
xHanne schreef:Niet de beste manier inderdaad, maar kinderen (volwassenen ook trouwens) zouden zich wel meer bewust moeten zijn over de herkomst van vlees...
_Tara_ schreef:xHanne schreef:Niet de beste manier inderdaad, maar kinderen (volwassenen ook trouwens) zouden zich wel meer bewust moeten zijn over de herkomst van vlees...
Denk dat het probleem ook ligt bij de ouders. Welke ouder gaat z'n kinderen nou nog vertellen waar het vlees precies vandaan komt? Ze willen het zelf misschien niet eens weten.
Mijn vader jaagt. Ben daar wel blij om. Van jongs af aan al gewend aan dode dieren en waar het vlees dus echt vandaan komt.
Anne_GTI schreef:_Tara_ schreef:Denk dat het probleem ook ligt bij de ouders. Welke ouder gaat z'n kinderen nou nog vertellen waar het vlees precies vandaan komt? Ze willen het zelf misschien niet eens weten.
Mijn vader jaagt. Ben daar wel blij om. Van jongs af aan al gewend aan dode dieren en waar het vlees dus echt vandaan komt.Ik ga zo nog wat roadkill van vanmiddag schoonmaken. Kinderen liggen al in bed. Auto voor me kreeg een prachtige haas tegen de bumper. Haas was het haasje maar verder niet kapot. Hij spartelde nog toen ik stopte. Zo'n stukkie vlees laat ik niet liggen en hij is met me mee naar huis gegaan.
Escha schreef:Sorry dat ik het zeg hoor... Maar hebben jullie ooit aan gedacht hoe 'Halal' vlees word geslacht? Precies op dezelfde manier.![]()
Vind het prima wat deze man heeft gedaan, petje af dat hij het lef er voor heeft! But.. een beetje extreem dat hij dit bij zulke jonge kinderen doetZou het eerder bij pubers hebben gedaan oid.