Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mirjamsel schreef:Laatst op school hadden we in de klas een discussie over het feit of er een vrouwenpartij in de politiek moet komen. Vroeger was er al zo'n partij, maar nu niet meer.
En toen vroeg ik me ineens af.. Wat zullen de Bokkers hiervan vinden? Dus brand los! Zou een vrouwenpartij iets zijn? Wat zou er dan moeten gebeuren?
Ik vind zelf wel dat er misschien voor vrouwen wat meer geregeld mag worden als het bijv. gaat om plasgelegenheid bij festivals en feesten enzo en dat we met een veiliger gevoel over straat moeten kunnen (veel vrouwen voelen zich geloof ik niet erg veilig in het donker op straat..)
julius_juut schreef:Pff, er zou eens iemand moeten suggereren dat er een partij voor mannen moet zijn. :p Half Nederland zou gaan gillen over discriminatie en weet ik niet wat.
Mirjamsel schreef:Ik vind zelf wel dat er misschien voor vrouwen wat meer geregeld mag worden als het bijv. gaat om plasgelegenheid bij festivals en feesten enzo en dat we met een veiliger gevoel over straat moeten kunnen (veel vrouwen voelen zich geloof ik niet erg veilig in het donker op straat..)
Sonja_vR schreef:ik ben in ieder geval niet voor, ik wil gewoon een partij die aansluit bij mijn levensvisie en gewoon mannen en vrouwen gelijke rechten geeft, ook binnen de partij
een speciale vrouwenpartij krijg ik al jeuk van als ik er aan denkeen kuddie van die opzij vrouwen,...nee dankje
voor mij betekend emancipatie en integratie dat mensen ongeacht sexe dezelfde kansen en rechten hebben en een exclusief uit vrouwen bestaande partij voor de vrouw zal daar niet aan bijdragen denk ik
verootjoo schreef:ow verschrikkelijk... zeker met allemaal van die op hol geslagen overgeëmancipeerde vrouwenBah... we zijn al geëmancipeerd genoeg. Een vrouw ís nu eenmaal niet hetzelfde als een man