Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Hier verbaas ik me ook wel over... 1 op de 3 zou niet weten dat je longkanker krijgt van roken. Apart
Illusion schreef:_Tara_ schreef:Hier verbaas ik me ook wel over... 1 op de 3 zou niet weten dat je longkanker krijgt van roken. Apart
je kan longkanker krijgen als je rookt, je kan 't ook krijgen als je niet rookt alleen is de kans kleiner.
verder werk ik nu op de longafdeling van het ziekenhuis en ik kom ook veel (rokende) mensen tegen die de schade niet inzien of het helaas al te laat is(COPD,long-ca enz.)
Citaat:Toch weet 68 procent van de Chinese rokers dat ze longkanker kunnen krijgen. Nederlandse rokers scoren maar iets beter met 70 procent, terwijl 94 procent van de Franse rokers die relatie legt.
amazone77 schreef:hoe duur men de sigaretten ook wil gaan maken,de meeste zullen toch blijven roken.....al hebben ze geen brood meer om te eten....roken gaat bij de meeste mensen voor......
Vjestagirl schreef:Zolang mensen dat denken
Vjestagirl schreef:Maar als iedereen je waarschuwd dat de beren er zitten, als iedere boom zelfs een bordje heeft. Om dan nog te ontkennen dat er beren zijn, 'want mijn oma is er ook doorheen gelopen en die is niet opgegeten' is wel erg naïef.
DaniBanani schreef:En natuurlijk zijn er genoeg voorbeelden van rokende moeders met gezonde kinderen, van rokende opa's die 100 zijn geworden en gezonde kennissen die met 40 longkanker kregen.
Chiqa schreef:Meerdere mensen zijn gewoon oud geworden met een peuk, coincidence zeker?
_Tara_ schreef:Staat wel in het stukHier:
Citaat:Toch weet 68 procent van de Chinese rokers dat ze longkanker kunnen krijgen. Nederlandse rokers scoren maar iets beter met 70 procent, terwijl 94 procent van de Franse rokers die relatie legt.