Inbreker gepakt in mijn ouders' tuin!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Inbreker gepakt in mijn ouders' tuin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 20:20

Vannacht hoorde mijn vader ineens allemaal geluiden en roepen om het huis. Bij het uit het raam kijken zag hij allemaal zaklampen en mensen in politieuniform in de achtertuin/weiland. Bleek er een inbreker na een achtervolging gevlucht te zijn, en de politie was naar hem op zoek! Ze hebben een politiehond ingezet en die heeft hem dus in ons weiland achter het huis van mijn ouders gepakt := .

De inbreker had zich trouwens vastgereden in de straat die afgesloten is wegens werkzaamheden.

Da's nog eens spanning in het normaal zo rustige Cromvoirt :)) .

Bron: Omroep Brabant
http://www.omroepbrabant.nl/?news/15221 ... lging.aspx

Vermeende inbreker gepakt na achtervolging
Laatst gewijzigd: woensdag 16 maart 2011 - 14:06 | Auteur: Twan Spierts
CROMVOIRT - Een vermeende inbreker dacht woensdagochtend de politie te snel af te zijn. Agenten zagen een auto rijden en wilden de bestuurder controleren. Die ging er echter als een haas vandoor.

De politie zette de achtervolging in. Daarbij werden snelheden van boven de 100 kilometer per uur behaald. Tijdens die achtervolging werd duidelijk dat de kentekenplaten niet bij de auto hoorden. De vlucht leidde door Cromvoirt, Vlijmen en Vught.

Inbrekerswerktuigen
De omgeving werd door surveillanceauto's afgesloten. Uiteindelijk reed de man zich vast. Hij vluchtte een weiland in, maar kon alsnog aangehouden worden op de Sint Lambertusstraat in Cromvoirt. In zijn auto lagen meerdere inbrekerswerktuigen. De man zit vast. Hij krijgt bekeuringen voor zijn rijgedrag. De politie onderzoekt nog of de inbrekerswerktuigen ook daadwerkelijk zijn gebruikt om in te breken.

:=

Elin_

Re: Inbreker gepakt in mijn ouders' tuin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:22

Hhahaha := Dan schrik je je ook kapot!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:01

Wooooooooooooooooooooow!!! :wow: :wow: :wow:

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:04

Wooooooow!!! :wow:

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:06

Even in de kofferbak kijken of er ook een laptop, fles wijn en een slof sigaretten in liggen. Bij kennissen op klaarlichtedag ingebroken gisteren

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 23:12

Woow dat is echt heel apart, wij hebben het in oktober ofzo in de tuin van de buren gehad:O(rijtjes huis:P) Ook allemaal geschreeuw en toen we naar buiten keken ook politiemannen en zaklampen en alles erop en eraan. Scary! Ook gelijk alles weer wat beter op slot haha!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:35

dat zal niks voor mij zijn := schijt meteen in me broek :+ hahaha

Wel spectaculair zeg *D

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:42

Rinske schreef:
Vannacht hoorde mijn vader ineens allemaal geluiden en roepen om het huis. Bij het uit het raam kijken zag hij allemaal zaklampen en mensen in politieuniform in de achtertuin/weiland. Bleek er een inbreker na een achtervolging gevlucht te zijn, en de politie was naar hem op zoek! Ze hebben een politiehond ingezet en die heeft hem dus in ons weiland achter het huis van mijn ouders gepakt := .

De inbreker had zich trouwens vastgereden in de straat die afgesloten is wegens werkzaamheden.

nooit maar dan ook nooit de deur open doen zonder dat ze legitiematie aan je hebben laten zien door t glas!!!

deze werkwijze word ook gebruikt door nep agenten om mensen te overvallen in huis!!!

helaas gebeurt dit zeer regelmatig....

ontopic: wel onwijs spannend om zo iets mee te maken in je achtertuin!