Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joostvangestel schreef:Feit is dat ook Khadaffi feitelijk aan de macht kwam door een burgeroorlog. Die man is zo ver van god los, dat hij echt niet op 10000 slachtoffers meer of minder krijgt (en ik ben benieuwd of hij opkijkt van een nulletje meer).
Lotte schreef:Ik hoop ook dat ze het volhouden.
Als je als leider op je eigen mensen gaat schieten om zo te kunnen blijven.![]()
Ik hoop ook dat de mensen/journalisten in de wereld het niet te lang vinden duren om er vervolgens weinig aandacht aan te besteden. Die indruk krijgt ik hier in de omgeving wel een beetje. En als er vanuit de rest van de wereld weinig actieve steun/medeleven meer komt maakt het dat voor de overheden weer gemakkelijker. Alhoewel het nu toch bijna niet te keren lijkt.
Nouja, Fingers crossed dan maar.
jameyskatje schreef:Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen in het midden oosten en azie. maar een voorspelling die ik wel kan doen is de val van amerika en daarbij ook een sterke verzwakking van eurpa. en Azie en het midden oosten zullen steeds meer groeien, voornamelijk de bric landen moeten we niet gaan onderschatten.
jameyskatje schreef:godzijdank komt het volk eindelijk samen in opstand tegen de corruptie!
het volk schreeuwt om gerechtigheid en mensenlijkheid. het volk schreeuwt om meer aandacht voor religie wat op zijn beurt ook gerechtigheid betekent en corruptie tegen gaat.
Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen in het midden oosten en azie. maar een voorspelling die ik wel kan doen is de val van amerika en daarbij ook een sterke verzwakking van europa .
jameyskatje schreef:Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen in het midden oosten en azie. maar een voorspelling die ik wel kan doen is de val van amerika en daarbij ook een sterke verzwakking van eurpa. en Azie en het midden oosten zullen steeds meer groeien, voornamelijk de bric landen moeten we niet gaan onderschatten.
verootjoo schreef:op basis waarvan voorspel je dat
verootjoo schreef:jameyskatje schreef:Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen in het midden oosten en azie. maar een voorspelling die ik wel kan doen is de val van amerika en daarbij ook een sterke verzwakking van eurpa. en Azie en het midden oosten zullen steeds meer groeien, voornamelijk de bric landen moeten we niet gaan onderschatten.
op basis waarvan voorspel je dat