Het word helemaal niet opgeblazen, de zonnevlam is de grootste in jaren! Laat het wel zo zijn dat we dat we al jaren! geen last hebben gehad van zonnevlammen.
Bij ons viel vandaag de gps halverwege de route uit, maar of dat door die zonnevlam kwam....
chrisje_83
Geplaatst: 17-02-11 12:56
Mijn collega had ook last met haar mobiel! Zij heeft internet op haar mobiel en kreeg vanmorgen om 5 uur een melding dat hij geen verbinding had ofzo, en bleef piepen. Had ook met de zonnevlam te maken begreep ik! Zelf nog nergens last van gehad.
klijnliesje
Ik ga voor de zekerheid me cap opzetten
Sarcasm
bromfiets schreef:
Bij ons viel vandaag de gps halverwege de route uit, maar of dat door die zonnevlam kwam....
Onze TomTom doet het nooit goed dus. Heb van meer mensen gehoort dat de navigatie het niet goed deed.
Misschien kan ik daardoor niet bellen, maar wel gebelt worden op m'n vaste lijn?
Benfan
Geplaatst: 17-02-11 13:18
@Musseta, meid relax, er is niks aan de hand. Ze hebben het erg overtrokken in het nieuws. We hebben jaren lang geen zonnevlam gehad en vandaag komt er even eentje om de hoek kijken. Films als 'knowing' zijn ontzettend overdreven en hebben niks met de werkelijkheid te maken. Het aller ergste wat je zou kunnen gebeuren vandaag is dat de verbinding met de telefoon wat minder is, en de gps niet helemaal oke werkt. Zoals al gezegt door Splash_ zelfs op schiphol merken ze er niks van, in 2003 (toen was er ook een zonnevlam) heeft toen wel een vliegtuig problemen gehad.. dus dat zegt wat over de ernst over deze zonnevlam.
In China hadden ze wel problemen met het radioverkeer. Het kan nog ca 3 dagen aanhouden, aldus nos-nieuws.
Vraag me alleen af of het ook uitwerking had op mijn pinpas-code... werd niet geaccepteerd en 100 % zeker weten de goede code ingetypt. (gisteren deed ie nog gewoon )
Zonnevlammen hebben altijd al overlast veroorzaakt. We zijn nu alleen verwend met het feit dat het jaren is uitgebleven. Maar dagje gene mobiel is toch ook niet slecht.
Anoniem
Geplaatst: 17-02-11 13:56
Het schokfront is nog niet aangekomen op aarde, dus apparatuur die nu al raar doet, doet iig niet raar vanwege die zonnevlam