Dode vogel-regen in Amerika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nagyl

Dode vogel-regen in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 11:16

http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech ... merik.html

Weer dode vogel-regen in Amerika

Weer vallen de vogels in Amerika met bosjes van de daken. Nog geen week nadat ongeveer vijfduizend vogels door nog onbekende oorzaak dood uit de lucht vielen in de Amerikaanse staat Arkansas, zijn er ook in de naastgelegen staat Louisiana massaal dode vogels neergestort. Dat gebeurde de afgelopen dagen bij de plaats Pointe Coupee Parish, meldden Amerikaanse autoriteiten dinsdag. Het gaat om circa vijfhonderd exemplaren.

Een aantal van de lijkjes is voor onderzoek naar een laboratorium gestuurd. De oorzaak van de vogelsterfte in Arkansas is in ieder geval niet een ziekte of een virus. “Alle organen zijn nog intact”, zei een dierenarts in overheidsdienst vooruitlopend op laboratoriumuitslagen tegen nieuwszender CNN.

Ook wordt onderzocht waarom meer dan 80.000 vissen is dezelfde staat met de buikjes omhoog in de rivier dreven.

De wildste geruchten doen in de VS de ronde over de mysterieuze massale dood van de vogels en de vissen. Zowel Bijbelse tekens voor het einde der tijden, chemische complottheorieën als een connectie met ufo's worden genoemd.

Biologen denken dat de vissen wel door een ziekte zijn omgekomen, omdat maar een soort getroffen lijkt te zijn. De vogel- en vissterfte zouden geen verband met elkaar houden.

Wat denken jullie daarvan?

Marchador

Re: Dode vogel-regen in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:23

Hoe heet die serie ook alweer :D
Straks vallen wij allemaal neer en krijgen we visioenen te zien over de toekomst, vogels kunnen het niet aan en vallen massaal uit de lucht.... Ik zie die serie zo weer voor me.

Maar terug:
Heel vreemd!!

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:27

Ik moest gelijk denken aan een artikel in de krant een aantal jaar terug, toen beweerd werd dat vliegtuigen giftige stoffen in de lucht lozen (die dan te zien zijn als die 'witte staarten' zeg maar). Misschien enig verband :D?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:29

Marchador schreef:

Jericho :D

Het is inderdaad vreemd, maar wel vaker voorgekomen. O.a. in 2004 in China en in 2008 in Australie. Ik hoorde overigens wel vanmorgen op het nieuws dat er nu ook in Denemarken vogels uit de lucht zijn gevallen.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:29

Marchador schreef:
Straks vallen wij allemaal neer en krijgen we visioenen te zien over de toekomst, vogels kunnen het niet aan en vallen massaal uit de lucht.... Ik zie die serie zo weer voor me.

Maar terug:
Heel vreemd!!

Flashback ging ook zo, toch?

Ik vind het heeeeel vreemd

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:30

Klopt, daar ben ik mee in de war. Excuus...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:30

Flashback ja, die bedoel ik!

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 11:32

Marchador schreef:

je bedoelt Flashforward ;)
of het lijkt wel de film The Core

CrossHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:32

Geen idee hoe het kan, ze zeggen toch ook wel eens dat vogels erg schrikkend oor vuurwerk, en dan ook dood naar beneden vallen?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:33

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:33

Ah Flashforward was het ja!!!
Maar ja Crosshorse, vuurwerk is al voorbij toch? Ik bedoel toch vreemd dat ze nu dan nog uit de lucht vallen.??

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:34