Ontuchtzaak in Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sigrid

Ontuchtzaak in Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 00:06

Ik zit nu te kijken naar de persconferentie die gegeven wordt over de grote ontuchtzaak die in Amsterdam speelt.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/

Vind dat het allemaal echt ontzettend professioneel verloopt en dat er ontzettend goed is nagedacht over hoe ze dit nieuws naar buiten brengen. Dat ze zelfs een foto van de verdachte laten zien, vind ik opmerkelijk en dat zegt wel wat!

Echt vreselijk als je je voorstelt hoe de ouders van de kinderen zich nu moeten voelen. De onzekerheid waarin ze zitten of juist de wetenschap dat er "iets" met je kind is gebeurd, lijkt me onverdraaglijk.

Waar ik nu echter wel voor vrees als deze verdachte straks wordt voorgebracht is dat de rechter alle media aandacht weer aanmerkt als verzachtende omstandigheid bij het opleggen van de strafmaat. Iets wat je de laatste jaren steeds vaker hoort. Maar dat is toch de omgekeerde wereld? Als je zulke vreselijke daden begaat, dan kan je er ook wel op rekenen dat je daar publiekelijk op wordt afgerekend als het bekend wordt.

Hoe dan ook; vreselijk dat zo'n figuur weer veel te lang zijn gang heeft kunnen gaan en zoveel schade heeft kunnen aanrichten. Er zal de komende tijd wel nog meer info naar buiten komen die op z'n zachts gezegd niet fraai is. Hou mijn hart vast en leef mee met alle slachtoffers. Bizar wat één persoon teweeg kan brengen.

KozieZ

Re: Ontuchtzaak in Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:14

Er is al een topic geopend waar al in beantwoord is. Tem even voor de dubbelpost.

(vreselijk nieuws weer!!!)

Mireille

Re: Ontuchtzaak in Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:23