Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:http://www.nu.nl/binnenland/2390570/san ... eroep.html
Wat ik me dus afvraag, de gebroeders Anker doen vaker zaken pro deo. Maar Bram niet.
Waar betaald een voormalig agent in hemelsnaam Moszkowicz van en realiseerd hij zich niet wat dit doet met de ouders, weer al die publiciteit??
Ik vind 18 jaar en TBS voor iemand die zo iets gedaan heeft niet echt een hoge straf eigenlijk.
Kaja schreef:Belachelijk gewoon..!!
Moszkowicz zou toch beter moeten weten, het zal mij benieuwen wat de reactie van de maatschappij zal zijn...
Anoeska schreef:Je kan het belachelijk vinden. Maar uiteindelijk is dit wel de baan van een stafpleiter als Moszkowicz. En ondanks dat ik natuurlijk de daad van Sander V. op geen enkele manier goed te praten vind, vind ik wel dat iedereen een advocaat verdient de ze bijstaat in een rechtzaak. En als je het kan betalen (of op een andere manier regelen) waarom zou je dan niet een van de besten (Moszkowicz) kiezen?
Suelza schreef:Kaja schreef:Belachelijk gewoon..!!
Moszkowicz zou toch beter moeten weten, het zal mij benieuwen wat de reactie van de maatschappij zal zijn...
Joh, dat boeit hem toch niet... Daarom ben ik nooit rechten gaan studeren. Als je het goed wilt doen, moet je toch zulke zaken draaien en dat zou tegen al mijn principes ingaan...
sporter schreef:Suelza schreef:
Joh, dat boeit hem toch niet... Daarom ben ik nooit rechten gaan studeren. Als je het goed wilt doen, moet je toch zulke zaken draaien en dat zou tegen al mijn principes ingaan...
Het kan natuurlijk ook je principe zijn dat iedereen recht heeft op een goede verdediging.
Suelza schreef:sporter schreef:
Het kan natuurlijk ook je principe zijn dat iedereen recht heeft op een goede verdediging.
Uiteraard, maar je hoort mij ook niet zeggen dat ik vind dat dit niet zo isik zeg alleen dat IK het niet zou kunnen omdat het tegen MIJN principes in zou gaan...
Maar nogmaals, daarom ben ik ook geen rechten gaan studeren
Kaja schreef:Dat 'ie een zaak van Holleeder of Soerel aanneemt tot daar aan toe...
We hebben het nu gewoon over iemand die een klein meisje in goed vertrouwen ontvoert, misbruikt, vermoord en begraafd zonder moeite!
Een politieagent die zonder moeite mensen manipuleert, die liegt alsof het gedrukt staat!Had Moszkowicz hoger zitten...