Sander V huurt nu Moszkowicz in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Sander V huurt nu Moszkowicz in

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 14:08

http://www.nu.nl/binnenland/2390570/san ... eroep.html

Wat ik me dus afvraag, de gebroeders Anker doen vaker zaken pro deo. Maar Bram niet.
Waar betaald een voormalig agent in hemelsnaam Moszkowicz van en realiseerd hij zich niet wat dit doet met de ouders, weer al die publiciteit??

Ik vind 18 jaar en TBS voor iemand die zo iets gedaan heeft niet echt een hoge straf eigenlijk.

Relien

Re: Sander V huurt nu Moszkowicz in

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:12

hier de zelfde mening als jou.. Deze man wil gewoon zijn fout niet inzien.. (naja fout wel erger dan een fout)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:13

is dat juist niet tbs?
dat hij zijn fouten niet inziet en daardoor altijd moet blijven vast zitten?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:14

Kort?
TBS kan oneindig zijn, zie laatst die docu van gebr. van den Anker, Theo zat al bijna 50 jaar vast (TBS) en dat door één zedendelict (aanranding).

Vind zijn daad wel heel erg fout, als politieagent met voorbedachte rade een jong meisje van het leven beroven....

Ik ben benieuwd wie die kosten betaald....

misz_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:18

Ik vindt die TBS juist wel passend net wat listiglistje zegt TBS kan jaren duren, alleen die 18 jaar vind ik wel minder. Die volle 18 jaar wordt vaak toch niet voldaan wegens goedgedrag of dergelijke. De celstraf had van mij nog wel hoger mogen wezen maar ik ben het absoluut eens met de TBS oplegging.
Wat hij die ouders doet heeft vrij weinig te maken met het in hoger beroep gaan van Sander V. Ondanks zijn daden heeft hij dit recht. Hoe moeilijk het ook is voor de familie.

Ik zou dan ook wel eens willen weten wie dat allemaal betaald....

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:28

Sander was geen agent :+
Stadswacht of iets dergelijks.
Maar goed, van mij mag hij aan de eerste de beste boom opgeknoopt worden.
Millie dr ouders, broer en zus hebben levenslang, niet slechts 18 jaar en TBS. En gezien vorige ontsnapte mensen lijkt TBS me echt een lachertje

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 14:29

Net een interview met de 2e advocaat naast Anker Van der Goot, die zei dat het in goede harmonie gegaan was, maar weidde vervolgens uit over alle moeite en tijd die hij en Anker erin gestopt hadden, dus dat weersprak die zogenaamde harmonie.
Sander vindt dus zijn straf te laag, nadat hij eerst probeerde te schermen met een zogenaamde herinnerings uitval en zo.
Bah wat een min persoon, hoop dat de rechters er meer van maken in hoger beroep.
Maar eerst zal Bram wel tig keer op de TV komen :r

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:32

sarabande schreef:
http://www.nu.nl/binnenland/2390570/san ... eroep.html

Wat ik me dus afvraag, de gebroeders Anker doen vaker zaken pro deo. Maar Bram niet.
Waar betaald een voormalig agent in hemelsnaam Moszkowicz van en realiseerd hij zich niet wat dit doet met de ouders, weer al die publiciteit??

Ik vind 18 jaar en TBS voor iemand die zo iets gedaan heeft niet echt een hoge straf eigenlijk.

Ik denk dat Mozkowicz dit wel een zaak vind die interessant genoeg is voor hem om het pro deo te doen ;)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:32

IndianLady schreef:

Sander was wel degelijk agent...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:36

Suelza schreef:
IndianLady schreef:

Sander was wel degelijk agent...

Naar mijn weten ook!
Ik heb de uitspraak op tv gezien, de rechter nam dat zelfs nog extra mee in haar besluit (vertrouwen en de naam van de politie was geschaad)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:37

Ik las het vanochtend en vroeg me ook af waar hij mosko... van betaald! Die man is toch ongelooflijk duur :+
Maar goed, ik hoop dat hoger beroep nog beroerder voor hem uit komt.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:39

Hij werkte wel bij de politie, maar was geen agent agent. Had een andere naam (mn vader heeft het me uitgelegd :+ )
Heeft toendertijd in de kranten van Dordrecht gestaan dat Sander geen agent was maar een .....

surveillant

Surveillant is een rang bij de Nederlandse politie. In de praktijk wordt vaak gesproken van assistent politiemedewerker. De rang surveillant is gesplitst in de rang Surveillant A en Surveillant B. Het is de eerste rang en bevindt zich onder agent. Een surveillant is meestal werkzaam in de basispolitiezorg op een wijkteam. De taakstelling van een surveillant is over het algemeen beperkter dan de taakstelling van een agent.Men spreekt van een "surveillant", volgens artikel 141 van het Wetboek van Strafvordering krijgt de "surveillant" de toevoeging "van politie". In een proces-verbaal van de surveillant zal dan ook staan als verbalisant: "surveillant van politie". Dit is ook de officiële benoeming voor deze rang binnen de Nederlandse politie.

En nu weer ontopic.
Laatst bijgewerkt door Onali op 30-11-10 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 14:45

Suelza schreef:
Ik denk dat Mozkowicz dit wel een zaak vind die interessant genoeg is voor hem om het pro deo te doen ;)

Dat zou kunnen zit ie weer fijn bij DWDD of P&W, of RTL vanavond

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:51

sarabande schreef:
Suelza schreef:

Dat zou kunnen zit ie weer fijn bij DWDD of P&W, of RTL vanavond

Haha! Ja dikke kans van!!!

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:53

Belachelijk gewoon..!!

Moszkowicz zou toch beter moeten weten, het zal mij benieuwen wat de reactie van de maatschappij zal zijn...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:56

Kaja schreef:
Belachelijk gewoon..!!

Moszkowicz zou toch beter moeten weten, het zal mij benieuwen wat de reactie van de maatschappij zal zijn...

Joh, dat boeit hem toch niet... Daarom ben ik nooit rechten gaan studeren. Als je het goed wilt doen, moet je toch zulke zaken draaien en dat zou tegen al mijn principes ingaan...

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:57

Je kan het belachelijk vinden. Maar uiteindelijk is dit wel de baan van een stafpleiter als Moszkowicz. En ondanks dat ik natuurlijk de daad van Sander V. op geen enkele manier goed te praten vind, vind ik wel dat iedereen een advocaat verdient de ze bijstaat in een rechtzaak. En als je het kan betalen (of op een andere manier regelen) waarom zou je dan niet een van de besten (Moszkowicz) kiezen?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:57

Anoeska schreef:
Je kan het belachelijk vinden. Maar uiteindelijk is dit wel de baan van een stafpleiter als Moszkowicz. En ondanks dat ik natuurlijk de daad van Sander V. op geen enkele manier goed te praten vind, vind ik wel dat iedereen een advocaat verdient de ze bijstaat in een rechtzaak. En als je het kan betalen (of op een andere manier regelen) waarom zou je dan niet een van de besten (Moszkowicz) kiezen?

Daar heb jij gelijk in...

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:58

Suelza schreef:
Kaja schreef:
Belachelijk gewoon..!!

Joh, dat boeit hem toch niet... Daarom ben ik nooit rechten gaan studeren. Als je het goed wilt doen, moet je toch zulke zaken draaien en dat zou tegen al mijn principes ingaan...

Het kan natuurlijk ook je principe zijn dat iedereen recht heeft op een goede verdediging.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:59

sporter schreef:
Suelza schreef:

Het kan natuurlijk ook je principe zijn dat iedereen recht heeft op een goede verdediging.

Uiteraard, maar je hoort mij ook niet zeggen dat ik vind dat dit niet zo is ;) ik zeg alleen dat IK het niet zou kunnen omdat het tegen MIJN principes in zou gaan...

Maar nogmaals, daarom ben ik ook geen rechten gaan studeren ;)

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:03

Suelza schreef:
sporter schreef:

Uiteraard, maar je hoort mij ook niet zeggen dat ik vind dat dit niet zo is ;) ik zeg alleen dat IK het niet zou kunnen omdat het tegen MIJN principes in zou gaan...

Maar nogmaals, daarom ben ik ook geen rechten gaan studeren ;)

Het was ook niet zo zeer tegen jou persoonlijk bedoelt :)

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:03

Dat 'ie een zaak van Holleeder of Soerel aanneemt tot daar aan toe...

We hebben het nu gewoon over iemand die een klein meisje in goed vertrouwen ontvoert, misbruikt, vermoord en begraafd zonder moeite!
Een politieagent die zonder moeite mensen manipuleert, die liegt alsof het gedrukt staat!

:n Had Moszkowicz hoger zitten...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:06

Nee weet ik, maar ik denk... laat ik het nog maar even benadrukken voordat ik een boktbombardement op mijn pb-box krijg :p Maar je hebt gelijk hoor, zo is het maar net!

Er zijn natuurlijk ook verhalen bekend (Putterse Moordzaak) waarbij een goede verdediging heeft gemaakt dat ze onschuldig bleken te zijn, alhoewel dat in deze zaak niet aan de orde is.

Vind het ook een pittige eis van de rechter en sta er wel achter... Ze hadden hem ook 25 jaar kunnen geven en dan komt hij met een derde strafvermindering bij goed gedrag weer vrij... Dan zou hij nog voor zijn veertigste weer buiten kunnen lopen. En nu met die TBS, joh, dat kunnen ze eindeloos verlengen...

Ergens heb ik ook een donkerbruin vermoeden dat ze dat er wellicht af willen krijgen in hoger beroep? Het zal me benieuwen...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:08

Kaja schreef:
Dat 'ie een zaak van Holleeder of Soerel aanneemt tot daar aan toe...

We hebben het nu gewoon over iemand die een klein meisje in goed vertrouwen ontvoert, misbruikt, vermoord en begraafd zonder moeite!
Een politieagent die zonder moeite mensen manipuleert, die liegt alsof het gedrukt staat!

:n Had Moszkowicz hoger zitten...

wat een emo gemiep zeg...je moet het gewoon zakelijk zien, want dat is die man zijn werk en iedereen heeft recht op verdediging!

Persoonlijk zal Moszkowicz het ook walgelijk vinden wat deze vent geflikt heeft...

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:10

:n Vond de eis helemaal niet pittig, laat staan wat hij gekregen heeft!
Wat mij betreft komt die gozer nooit meer vrij... nooit!

Slappe rechtssysteem hier in Nederland, blegh :r