Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thats_Me schreef:Als iemand of iets je zoveel vragen oproept dan kun je dat toch beter aan de persoon zelf stellen, dan er later via internet over praten? Lijkt mij, als je het normaal brengt, en geintresseerd vraagt je ook nog eens een leuk gesprek had kunnen hebben. Vind dat je deze mensen nu wel heel erg in een hokje stopt met deze post.
Aan het eind van de dag zijn we toch allemaal gewoon mensen.
LuvdaTossa schreef:Nou ik kan begrijpen dat je het lastig vind om een gesprek aan te gaan met een geheel gesluierde vrouw. Helemaal als er dan ook nog een man in het spel is. Met name van de vrouw zie je geen enkele gezichtsuitdrukking, dat is wel minder makkelijk communiceren.
roybrit schreef:ik vraag mij dit ook echt af als ik dit zie, ik snap totaal het nut er niet van in en vind het absoluut niet nodig, als wij met een bivak muts over straat gaan word je er ook op aangesproken. ik vind het echt onzin
( bokt valt nu aan)
LuvdaTossa schreef:roybrit schreef:ik vraag mij dit ook echt af als ik dit zie, ik snap totaal het nut er niet van in en vind het absoluut niet nodig, als wij met een bivak muts over straat gaan word je er ook op aangesproken. ik vind het echt onzin
( bokt valt nu aan)
Tja het kan zijn dat het gewenning is, dat het hun hele leven al zo gegaan is. Dus voor hen 'gewoon' is. Het nut is om de vrouw te beschermen. Een bivakmuts is niet echt een vergelijking, dat associer je met overvallenWat ze in hun eigen land en cultuur doen, dat moeten ze zelf weten. In een open westers land heb ik er toch iets meer problemen mee.
Moon schreef:De vrouw had handschoentjes aan. Zouden die kinderen dat niet missen? De aai over de bol?
[/size]
LuvdaTossa schreef:Een vrouw zal in het bijzijn van haar man toch niet zeggen dat het van hem moet
Hoofddoek heb ik echt geen problemen mee, als je er zelf een tijdje mee loopt, wordt het redelijk gewoon. Het is ook nog eens ideaal bij een bad hairdayJe verneemt hem op een gegeven moment niet meer.
LuvdaTossa schreef:roybrit schreef:ik vraag mij dit ook echt af als ik dit zie, ik snap totaal het nut er niet van in en vind het absoluut niet nodig, als wij met een bivak muts over straat gaan word je er ook op aangesproken. ik vind het echt onzin
( bokt valt nu aan)
Tja het kan zijn dat het gewenning is, dat het hun hele leven al zo gegaan is. Dus voor hen 'gewoon' is. Het nut is om de vrouw te beschermen. Een bivakmuts is niet echt een vergelijking, dat associer je met overvallenWat ze in hun eigen land en cultuur doen, dat moeten ze zelf weten. In een open westers land heb ik er toch iets meer problemen mee.