Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Rebecca schreef:Het is inderdaad sneu, maar misschien ook wel beter. Ik denk niet dat je zo erg aan de natuur moet gaan klooien zoals ze nu probeerden te doen. Prima dat ze dat bij mensen doen, maar bij dieren vind ik het toch, een beetje tegen mijn gevoel in gaan. Mensen willen veel te veel zelf de touwtjes in handen nemen.
Al blijft het sneu voor sanny en zijn baasjes
Rebeccaa schreef:x_Rebecca schreef:Het is inderdaad sneu, maar misschien ook wel beter. Ik denk niet dat je zo erg aan de natuur moet gaan klooien zoals ze nu probeerden te doen. Prima dat ze dat bij mensen doen, maar bij dieren vind ik het toch, een beetje tegen mijn gevoel in gaan. Mensen willen veel te veel zelf de touwtjes in handen nemen.
Al blijft het sneu voor sanny en zijn baasjes
Waarom? Dieren verdienen toch net zoveel kansen als ons mensen. Wij zijn echt niks meer hoor..
Erg sneu zeg.. had zo gehoopt dat het bestje het zou redden.
circus belly wien staat trouwens geloof ik nu vlakbij waar ik woon, fietste er gister nog langs.
supertammy schreef:Wat jammer zeg na al die moeite. Toen het circus hier op de manege stond waren de tijgertjes net 4 dagen oud.
Ik zal niet zeggen dat een tijger in een circus thuis hoort, maar bij Bellie Wien hebben ze het helemaal nog niet zo slecht hoor. Ze hebben een redelijk grote kooi waar ze elke dag in kunnen spelen met elkaar. Ook het feit dat ze in gevangenschap gewoon zoveel kleintjes krijgen (volgens mij had de moeder 4 jongen) zegt wel wat volgens mij.
Lisann__ schreef:Jolliegirl schreef:En ik ook.
Die dieren horen niet in gevangenschap en al helemaal geen kunstjes te doen.
Sorry, mag ik even lachen? Paarden leven nu ook in gevangenschap. En moeten ook kunsjes doen voor ons.
Moet je dan ook zielig vinden.
Jolliegirl schreef:Een tijger hoor in een woud te rennen... Niet in een kooi.
prooien te jagen... En niet een homp vlees van het slachthuis te krijgej
op de savanne te stoeien met zn broertjes en zusjes... En niet te spelen in een kooi
jachtopvoeding te krijgen... inplaats van kunstjes te leren zodat wij, mensen, ons vermaken.
Laat zo'n bedreigde diersoort nou toch lekker in het wild... en niet in een circus of dierentuin...
Ik schaam mij er haast voor dat wij als mensen zo met dieren omgaan. Bah.
En nu geen appels met peren vergelijken dat het met paarden net zo is.