Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Waarom staat de kop van dit bericht in hoofdletters?
Anoeska schreef:Sorry, ik had het blijkbaar verkeerd begrepen. Wilde het alleen gezellig houden.
Alet74 schreef:Van rechtspraak en wetgeving weet ik niet zoveel. Wat ik wel vind, is dat wanneer er vrijspraak is, ik dan bang ben dat het einde helemaal zoek is. En iedereen van alles gaat roepen onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'. Dat lijkt me niet de bedoeling. Op die manier zouden volgens mij het fatsoen en respect voor andere mensen ver te zoeken zijn.
janesmith schreef:X_Michelle_X schreef:Een vriendin van mij mag de rechtzaak van Wilders bijwonen op 19 en 21 oktober! Tijdens haar stage!!
Ik ben jaloers op je vriendin.
Dat zou ik ook wel willen.
Hoe je het ook wendt of keert, dit is toch een stukje Nederlandse geschiedenis in de maak.
jantergouw schreef:Ik begrijp niet dat diegenen die dit proces aangespannen hebben, zich dit niet van tevoren bedacht hebben.
verslaggeefster schreef:Voorlezing * [eerdere beslissing OM om niet te vervolgen] maakt wel duidelijk in welke spagaat het OM verkeert. Veel redenen om niet te vervolgen, en het nu toch moeten doen.