koranverbranding

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Frisssty

koranverbranding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 19:04

Wereldwijde koranverbranding om 11-9. Ik ben er tegen. Vraag me af waarom er mensen voor zijn. Dus graag serieuze reacties :7

Mijn mening is
Verbranding zorg ervoor dat er nog meer haat gezaait word. De moslims worden boos en willen dan ook weer iets doen. En zo weer over en weer. Oorlog bijna voorbij. Dadenlijk dus niet meer.
(verwacht ik. Het is wel een moslim land. En willen zo geen hulp meer van de vs. vs voelt zich aangevallen en het land zou getraind en opgeleid gaan worden door soldaten uit de vs. Gebeurt dan niet en *boem* weer de fout in. Vs kennende dan)

Dan dit nog: Las een stripje in de krant. Ging als volg: 1. 2 overdreven geklede moslims:Hoe gaan we de koranverbranding aan? 2. Door de bijbel te stenigen.

Peperkroket

Re: koranverbranding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:08

Ik vind het ook een nare actie. Viel me erg mee van Wilders dat hij er afstand van deed en ik vind het ook goed dat het Vaticaan van zich laat horen.
Snap niet zo goed wat mensen hiermee willen bereiken, je weet gewoon dat je hier zoveel mensen mee beledigt, dat vind ik niks :n

For the past belongs to both its own time and to the future it creates.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:11

Chris schreef:
Ik vind het ook een nare actie. Viel me erg mee van Wilders dat hij er afstand van deed en ik vind het ook goed dat het Vaticaan van zich laat horen.
Snap niet zo goed wat mensen hiermee willen bereiken, je weet gewoon dat je hier zoveel mensen mee beledigt, dat vind ik niks :n

Ik zie het nut er ook niet van in :n
Dit is pure uitlokking!

ORUN gediplomeerd

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:11

ik ben ook tegen, je creert alleen maar meer haat. Daarnaast vind ik het als christen niet kunnen. Verbaast mij dan ook wel enigsinds dat er o.a. door een amerikaanse dominee toe opgeroepen wordt.

zoals in de bijbel staat : wie zonder zonde is werpe de eerste steen. of in dit geval steekt de eerste koran in brand. Niemand is zonder fouten dus dit zou niet mogen gebeuren. Wie bepaalt welk geloof het juiste/ware is? Ieder vind dat dat het zijne is, dat moet men respecteren

Niets is onmogelijk, soms wel een zoektocht

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:13

zo creeer je oorlog!! slecht plan

# Never regret something that once made you smile #

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:14

Kijk , ik ben er ook niet bepaald op voor, want tja, zo beledig je de moslims, en dat kennende, kan je weer aanslagen gaan verwachten , meer ellende ,

Nee, van mij hoeft het niet, maar wat ik ook niet snap , is dat als je dat wel wilt doen , dat je je mond dan niet houd , en hem ritueel in je tuintje verbrand ofzo zodat niemand er iets van merkt, klaar ook geen gezeur....

SGW'r in opleiding <3
San Dres. B+1 Spr. B+0 SGW B+0

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:17

Een heel slecht plan. Goed dat het door veel mensen en organisaties wordt afgekeurd. Laten we hopen dat het niet gaat plaatsvinden, daar komt alleen maar ellende van. Het is zo respectloos om boeken te verbranden. Doet een mens weer aan tijden uit de geschiedenis denken en daar word ik niet blij van, maar heel verdrietig.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:17

Cicigirly schreef:
Kijk , ik ben er ook niet bepaald op voor, want tja, zo beledig je de moslims, en dat kennende, kan je weer aanslagen gaan verwachten , meer ellende ,

Nee, van mij hoeft het niet, maar wat ik ook niet snap , is dat als je dat wel wilt doen , dat je je mond dan niet houd , en hem ritueel in je tuintje verbrand ofzo zodat niemand er iets van merkt, klaar ook geen gezeur....

Is voor jou de enige reden dat het niet moet, dat je aanslagen kunt verwachten?

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:20

Chris schreef:
Cicigirly schreef:

Is voor jou de enige reden dat het niet moet, dat je aanslagen kunt verwachten?

Nee natuurlijk niet..,
Het is gewoonweg respectloos, en je hoort zoiets niet te doen..

Maaar je lokt er natuurlijk wel dingen mee uit..

SGW'r in opleiding <3

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:22

Okee. Jouw reactie komt ook nogal respectloos op mij over, alsof elke moslim die zich beledigd voelt een aanslag pleegt. Maar gelukkig bedoel je het niet zo.

Cicigirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:23

Chris schreef:
Okee. Jouw reactie komt ook nogal respectloos op mij over, alsof elke moslim die zich beledigd voelt een aanslag pleegt. Maar gelukkig bedoel je het niet zo.

Nee zo bedoelde ik het inderdaad niet, :P
Ik had het anders neer moeten zetten :o

SGW'r in opleiding <3

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:25

Wat een belachelijke actie is dit zeg.....
Laten mensen hun energie in het helpen van andere mensen steken ipv dit soort fratsen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:27

Slotje wegens ontbreken nieuwsbericht en bron.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten