Jeugd-tbs voor 13-jarige aanrander bejaarde

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gentlegiant

Jeugd-tbs voor 13-jarige aanrander bejaarde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 16:36

AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft een 13-jarige jongen veroordeeld tot jeugd-tbs wegens zijn poging een 91-jarige vrouw te verkrachten in haar woning.

De jongen kende de vrouw. Vorig jaar november belde hij bij haar aan en vroeg of hij mocht binnenkomen. Toen ze wat te drinken haalde, viel hij haar aan en probeerde hij haar te verkrachten. Ook dreigde hij haar dood te schieten. De vrouw liep verwondingen op en is getraumatiseerd.

De jongen heeft volgens deskundigen een gedragsstoornis. De jongen en zijn vader ontkennen het misdrijf. De rechtbank vreest daarom dat de verdachte zich zal onttrekken aan vrijwillige behandeling en legt daarom behandeling op in een inrichting voor jeugdigen.

Waar gaat het naar toe met de jeugd van tegenwoordig....
Je kunt je tegenwoordig beter opsluiten in je eigenhuis als je veilig wilt zijn dat nog niet eens...

Freedom's Total Eclipse S dressuur (DE)
Freedom's Shadow2 S dressuur (DE) Z2+17
Freedom's Alona avalon B dressuur
Freedom's Gentlegiant's Lancelot

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:42

Dit is toch al een oud bericht?
Kan me herinneren dat dit een tijdje geleden ook was met een 13 jarige en 91 jarige..

Natuurlijk blijft dit echt ziekelijk natuurlijk.. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:42

Gentlegiant schreef:
AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft een 13-jarige jongen veroordeeld tot jeugd-tbs wegens zijn poging een 91-jarige vrouw te verkrachten in haar woning.

De jongen kende de vrouw. Vorig jaar november belde hij bij haar aan en vroeg of hij mocht binnenkomen. Toen ze wat te drinken haalde, viel hij haar aan en probeerde hij haar te verkrachten. Ook dreigde hij haar dood te schieten. De vrouw liep verwondingen op en is getraumatiseerd.

De jongen heeft volgens deskundigen een gedragsstoornis. De jongen en zijn vader ontkennen het misdrijf. De rechtbank vreest daarom dat de verdachte zich zal onttrekken aan vrijwillige behandeling en legt daarom behandeling op in een inrichting voor jeugdigen.

Je kunt je tegenwoordig beter opsluiten in je eigenhuis als je veilig wilt zijn dat nog niet eens...

Aan die zin stoor ik me enorm.. Er is niets mis met de jeugd van tegenwoordig. Deze jongen is gewoon ziek. En die heb je nu maar ook 50 jaar geleden. Maar toen was er nog veel minder media dus wist niet iedereen dit soort dingen ;)

Veder is het idd ziekelijk dat dit soort dingen gebeuren. En is het goed dat deze jongen nu in behandeling gaat

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:52

Nini_roosje schreef:
Gentlegiant schreef:

Aan die zin stoor ik me enorm.. Er is niets mis met de jeugd van tegenwoordig. Deze jongen is gewoon ziek. En die heb je nu maar ook 50 jaar geleden. Maar toen was er nog veel minder media dus wist niet iedereen dit soort dingen ;)

Veder is het idd ziekelijk dat dit soort dingen gebeuren. En is het goed dat deze jongen nu in behandeling gaat

Dat ben ik helemaal met je eens.

Pauline, You make me smile. For ever and Ever, Emily.
Van alles te koop! Hoefschoenen, dekens, Half pad, etc.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/991598.html
Ook mijn menwagen moet weg voor weinig!
http://www.bokt.nl/markt/ad/190846/knappe-recreatiewagen-te-koop-voor-weinig

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:58

Djulitaa schreef:
Dit is toch al een oud bericht?
Kan me herinneren dat dit een tijdje geleden ook was met een 13 jarige en 91 jarige..

Dat was het nieuwsbericht over de gebeurtenis zelf. Dit is een nieuwsbericht over de uitspraak van de rechtbank. Daar zit meestal een tijdje tussen. ;)

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

eknein

Re: Jeugd-tbs voor 13-jarige aanrander bejaarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:25

Ik vind het een beetje raar dat je zegt: 'waar gaat dat heen met de jeugd van tegenwoordig'.

Met deze jongen is duidelijk wat mis. Wat heeft dat met jeugd te maken?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:22

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een behoorlijk aantal oneliners verwijderd. Als je reageert probeer dat dan een beetje inhoudelijk te doen en met meer dan 1 woord of alleen een smiley

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:46

Ik vraag me meer af waar het heen gaat met de opvoeding van tegenwoordig, want als deze jongen geestesziek is dan had dat door normen en waarden volgensmij wel in toom gehouden kunnen worden. Ik kan me niet voorstellen dat een kind wat netjes opgevoed is dat op zo'n jonge leeftijd al uit, normaalgesproken ''broeien'' zulke dingen wel maar dat het zo vroeg al toont is erg bijzonder en bizar te noemen. Iets wat imo aan de opvoeding te wijden is.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 18:33

Poeh, maar goed dat deze jongen even een TBS kliniek in gaat, want dit is natuurlijk te vreselijk voor woorden!
Hopelijk krabbelt de dame in kwestie nog een beetje op, want zo je oude dag slijten is vreselijk.

Doe wel en zie niet om

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 10:54

Je kan ze niet vroeg genoeg behandelen om te voorkomen dat ze weer zulke gruwelijke misdaden zullen plegen!
Er moet toch wel goed iets mis zijn als je op je 13 al zulke dingen gaat verzinnen en doen!

Live, Love, Laugh, give love..!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie