Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharon_Jims schreef:Mijn vriendje werkt als vrijwilliger voor de Brandweer en ze halen meer katten uit bomen, putten van daken dan de Dierenambulance...
_Chanel_ schreef:De brandweer is voor brand en we weten allemaal waar de dierenambulance voor is. Ik ben er zelf achter gekomen hoe slecht de dierenambulance is en na al die topics hier gelezen te hebben vraag ik mij af of er niet iets aan gedaan kan worden.
Kuggur schreef:En er is geen dierenarts gebeld omdat........je daar voor moet betalen?
Tallie1979 schreef:Euhhh, en niemand heeft eraan gedacht om zelf een ladder te pakken en de kat los te zagen?? Of zelf de brandweer/politie te bellen?
Ik ben absoluut niet te spreken over de dierenambulance, maar dat men de kat maar in de boom laat zitten en niet zelf iets probeert.. Tja..
Tallie1979 schreef:Paniek van een hele nacht een krijsende kat horen??
Nogmaals, wat mij betreft is de dierenambulance echt overbodig aangezien ze nooit komen.. Maar niks ondernemen als er geen hulp komt?? Gaat er bij mij niet in..
Zera schreef:Dit artikel doet me een beetje denken aan wat we laatst hier in het dorp hadden. Daar lag een lammetje met een gebroken poot. We hebben denk ik wel iets van 10 keer de dierenambulance gebeld. We werden van de ene plek naar de andere plek gestuurd. Later hebben ze het lammetje toch laten inslapen.
Maar het ergste vond ik toen nog de eigenaar hadden ze nog niet eens ingelicht. Die hebben wij later ingelicht.
Maar dit is toch niet normaal zoiets. hart voor dieren zeggen ze dan he.