Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Je vestigt juist nu de hele aandacht op je door een rechtzaak aan te spannen voor zoiets
.
Misschien zit mevrouw wel echt 'in de muziek'. Er komen toch aardig wat professionals af op dit soort dingen. Als dan een optreden mislukt door gebrekkige techniek waarna je aansluitend ook nog eens wordt afgemaakt door een relnicht, dan kan ik me voorstellen dat je: 1. je tekort gedaan voelt en 2. je ineens realiseert dat dit verschrikkelijk nadelige consequenties kan hebben.janesmith schreef:Wat mij vooral opvalt is dat er mensen zijn die in andere topics de mond vol hebben over onnodig beledigen en/of grieven en respect hebben, maar het hier goedkeuren als iemand gefileerd wordt.
Kuddedieren zijn jullie. Als er één de sloot in springt, springt de rest er achter aan!
janesmith schreef:Wat mij vooral opvalt is dat er mensen zijn die in andere topics de mond vol hebben over onnodig beledigen en/of grieven en respect hebben, maar het hier goedkeuren als iemand gefileerd wordt.
Kuddedieren zijn jullie. Als er één de sloot in springt, springt de rest er achter aan!
janesmith schreef:Wat mij vooral opvalt is dat er mensen zijn die in andere topics de mond vol hebben over onnodig beledigen en/of grieven en respect hebben, maar het hier goedkeuren als iemand gefileerd wordt.
haha).. 
), iets in de trant van 'Meer werken aan toonvastheid,' of 'Werken aan bereik.' Maar goed, media en ethiek staan ver van elkaar, het draait om de kijkcijfers. En ik lach er ook om, eerlijk is eerlijk.