Jongeren gooien zwerver in de gracht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DDW1190

Jongeren gooien zwerver in de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 09:38

hallo,

wat vinden jullie hier nou van?

— 11 juni 2010 — Wat een lafheid toch weer !

Omstanders met een bootje wisten de man weer uit het water te trekken waarna de hulpdiensten van de brandweer het overnamen. De man is naar het ziekenhuis gebracht
Laatst bijgewerkt door DDW1190 op 13-06-10 09:45, in het totaal 2 keer bewerkt

AdnerB

Re: Marokkanen gooien zwerver in de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:40

jeetje wat triest zeg!
sjonge jonge..wat kinderachtig..tot dat het bij 1 van hun gebeurd en dan heb je de hele familie op de stoep staan..
het is ook altijd hetzelfde liedje.....!!!

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:41

Voor dit soort dingen weer een verplichte dienstplicht invoeren.
Voor iedereen die over de scheef gaat weer verplicht een halfjaar/jaar in dienst. respect en dicipline leren.
beter dan taakstrafje.

En niet goed best doen bij dienstplicht is weer een half jaar erbij, net zolang dat respect er wel in zit, mocht het niet werken opbergen.
De maatschappij heeft niets aan dit soort figuren.

En met iedereen bedoel ik ook iedereen ;)
afkomst is niet belangrijk.
Laatst bijgewerkt door PascalB op 13-06-10 09:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:42

Dit is niet normaal!
Je hoort die man ook niet meer.. hij was volgens mij zo dronken als ik weet niet wat, dus wil niet weten wat er nu met hem is gebeurt! :oo

ps. ik vind je titel nogal discriminerend, als het nederlanders waren, zou er ook niet staan "Nederlanders gooien zwerver in de gracht" ;)
Vind Jongens al meer als genoeg.

Shadow0

Goed idee :+

Disclaimer, dit is sarcastisch bedoeld. Dat betekent dat ik het niet meen. Ik vraag me alleen af wat je nu werkelijk voor reacties wilt krijgen met zo'n topic? Natuurlijk vindt niemand dit ok - wat voor zin heeft het om dat te vragen? Tegelijkertijd is het wel weer eens een buitenlandertopic, ha, leuk ( <- en ook dat is sarcastisch) waarin iedereen elkaar lekker kan bevestigen hoe evil de Marokkanen zijn... Fijn, daar wordt de wereld ongetwijfeld beter van ( <- en hier wederom een voorbeeld van sarcastische omkering.)

Steef

Triest.. Slaat echt nergens op dit..

geerke

tja,misselijk....ik hoop dat die man kon zwemmen...
die man reageerde zo aardig en dan wordt hij in het water gekwakt...ik snap niet wat hier leuk aan is.

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:43

:r

Inpakken en retouren naar Marokko.
Ontzettend triest dit.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:43

Gatverdarrie echt misselijk dit weer..
PascalB, eens!

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:44

brenniie schreef:
jeetje wat triest zeg!
sjonge jonge..wat kinderachtig..tot dat het bij 1 van hun gebeurd en dan heb je de hele familie op de stoep staan..

??
Wat als het Nederlanders waren??

Sjonge jonge zeg, ook bij de Nederlandse jongeren zitten rotte appels, sta te kijken van de reacties..

spitenmazz

Tsss... echt triest gewoon!
Heeft ie 't wel overleefd? Ken er genoeg die dronken in de sloot zijn gevallen en er nooit meer uit zijn gekomen.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 09:44

Djulitaa schreef:
Dit is niet normaal!
Je hoort die man ook niet meer.. hij was volgens mij zo dronken als ik weet niet wat, dus wil niet weten wat er nu met hem is gebeurt! :oo

ps. ik vind je titel nogal discriminerend, als het nederlanders waren, zou er ook niet staan "Nederlanders gooien zwerver in de gracht" ;)

hallo,

zo staat het in het filmpje! en die titel is niet afkomstig van mij, maar ik wil het wel even aanpassen hoor ;)

lynne_berna

Jeetje.. die man had wel wat ernstigs kunnen overkomen! Gegarandeerd dat hij wel dronken was.. Wat laf zeg..

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:45

Walgelijk! :( Arme man!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:45

Shadow0 schreef:
Goed idee :+

Disclaimer, dit is sarcastisch bedoeld. Dat betekent dat ik het niet meen. Ik vraag me alleen af wat je nu werkelijk voor reacties wilt krijgen met zo'n topic? Natuurlijk vindt niemand dit ok - wat voor zin heeft het om dat te vragen? Tegelijkertijd is het wel weer eens een buitenlandertopic, ha, leuk ( <- en ook dat is sarcastisch) waarin iedereen elkaar lekker kan bevestigen hoe evil de Marokkanen zijn... Fijn, daar wordt de wereld ongetwijfeld beter van ( <- en hier wederom een voorbeeld van sarcastische omkering.)

Hier ga ik helemaal in mee.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:47

Djulitaa schreef:
brenniie schreef:
jeetje wat triest zeg!

??
Wat als het Nederlanders waren??

Sjonge jonge zeg, ook bij de Nederlandse jongeren zitten rotte appels, sta te kijken van de reacties..

toch zijn er meer buitelandse rotte appels als nederlandse..iig hier in noord holland wel..
ieder zo zijn mening he..

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:47

[quote

Vind Jongens al meer als genoeg.[/quote]

waarom is dit discriminerend?? de waarheid mag toch gezegd worden! het zijn toch ook marokkanen?? och de titel is al aangepast...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:48

Ik vraag me trouwens af of het slim is dit soort dingen te plaatsen. De relschoppers ervaren het eerder als een beloning dat ze zoveel hits krijgen op youtube, dan dat ze wakker liggen van de verontwaardiging. Beter kun je dit soort filmpjes gewoon uit laten sterven. (En sta je er naast terwijl het gebeurt? Dan zou ik ze er achteraan gooien misschien, en daarna de man uit het water vissen. Maar in alle gevallen dat je er niet naast staat - beloon ze niet met aandacht.)

AaronYve

Djulitaa schreef:
Dit is niet normaal!

Ze zijn toch zo trots op hun (dubbele) nationaliteit! Mag het ook gezegd worden dat het marrokanen zijn.
In de krant stond dat omstanders de man uit het water hebben gehaald. Vind het echt absurt wat deze jongens hebben gedaan. Die man had el dood kunnen zijn.

Mitchall

Volgens mij waren zowel de jongeren als de zwerver dronken..
Dit geeft ze natuurlijk niet het recht dit te doen en 't blijft gewoon 'ziek'. :n

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 09:53

Shadow0 schreef:
Ik vraag me trouwens af of het slim is dit soort dingen te plaatsen. De relschoppers ervaren het eerder als een beloning dat ze zoveel hits krijgen op youtube, dan dat ze wakker liggen van de verontwaardiging. Beter kun je dit soort filmpjes gewoon uit laten sterven. (En sta je er naast terwijl het gebeurt? Dan zou ik ze er achteraan gooien misschien, en daarna de man uit het water vissen. Maar in alle gevallen dat je er niet naast staat - beloon ze niet met aandacht.)

ik vind het achterlijk, zo ga je niet met elkaar om! en als het Nederlanders waren had ik het ook geplaatst hoor!
het gaat mij er helemaal niet om dat het Marokkaanse Jongeren zijn!

ik vind het gewoon een domme actie!

AlexandraMJarig

Re: Jongeren gooien zwerver in de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:57

ik vind het kortom heel disrespectvol! zwerver of niet! zoon man heeft ook gevoel en is geen ongedierte!

zeer triest bah!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:30

DDW1190 schreef:
ik vind het achterlijk, zo ga je niet met elkaar om! en als het Nederlanders waren had ik het ook geplaatst hoor!

Het is een domme actie maar wat wil je bereiken met het plaatsen? Door zulke aandacht te schenken aan dit soort dingen denken dronken jongeren eerder dat het haha-geinig is dan dat ze het niet doen. Dronken jongeren denken namelijk wat anders dan nuchtere... Zwijg dit soort dingen dood - behalve als je in de buurt bent, dan zorg je dat ze opgepakt worden door de politie en red je de man. Maar verder, geef dit toch niet zulke aandacht! Je bereikt niet wat je wilt bereiken. Het wordt zo alleen maar sensatie en dat wil je nou juist niet hebben!

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 10:31

Shadow0 schreef:
DDW1190 schreef:

Het is een domme actie maar wat wil je bereiken met het plaatsen? Door zulke aandacht te schenken aan dit soort dingen denken dronken jongeren eerder dat het haha-geinig is dan dat ze het niet doen. Dronken jongeren denken namelijk wat anders dan nuchtere... Zwijg dit soort dingen dood - behalve als je in de buurt bent, dan zorg je dat ze opgepakt worden door de politie en red je de man. Maar verder, geef dit toch niet zulke aandacht! Je bereikt niet wat je wilt bereiken. Het wordt zo alleen maar sensatie en dat wil je nou juist niet hebben!

doe er niet zo moeilijk over, als ik het niet had geplaatst, deed een andere het wel weer hoor! :Y)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:35

DDW1190 schreef:
doe er niet zo moeilijk over, als ik het niet had geplaatst, deed een andere het wel weer hoor! :Y)

Dat is een laf excuus. Als jij de keuze maakt om het te plaatsen, dan krijg jij ook de kritiek daarop van mij. Als iemand anders het geplaatst had, had ik die ander erop aangesproken, omdat het gewoon dom en zinloos is om dit soort dingen te plaatsen, je schiet er NIETS mee op!

Jij plaatst het. Dat is de realiteit. Wat anderen doen is niet jouw verantwoordelijkheid, maar wat jij doet is dat wel.

Het is niet zo erg als wat die jongens doen - en als ik die toevallig persoonlijk zou spreken zou ik ook wel een mening hebben over hun gedrag, maar dat maakt dit nog altijd een zinloze, onnodige manier van sensatie opkloppen die alleen maar averechts werkt. Doe dat dan gewoon niet.