kim feenstra trouwen ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BE_GENTLE

kim feenstra trouwen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 21:28

Nou hoorde ik gister dat kim feenstra gaat trouwen en ze kent haar nieuwe vriend net amper een jaar.
Ze was altijd zo gelukkig met haar ex-vriend die toen neergestoken is, nou met dit nieuwe bericht twijfel ik toch ernstig aan haar houden van naar haar ex-vriend toe.
En daarbij vind ik met haar verhalen dat zij geen topmodel moet zijn het is toch schande ik zou als bedrijf haar er al lang uitgooien.

upendo

Re: kim feenstra trouwen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:29

Dus?

Laat het kind lekker. Als ze van haar huidige vriend houdt?

Wat een geneuzel. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:30

Wat is de bedoeling van dit topic? Kim Feenstra zwartmaken? Ik vind het ook een feeks maar de bedoeling van dit topic is erg raar.

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:31

Het spijt me dat ik het zeg, maarik vind het een rare meid!En ja ze gaat trouwen... maar goed houden van een nieuwe lover kan geen kwaad... ook zij moet verder, dat vind ik wel knap

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:31

Maakt dat nou wat uit, wie er met wie gaat trouwen? en hoe snel t gaat.

Ik vind haar om eerlijk te zijn geen bloedmooie meisje voor modellen werk, maar ook dat kan me niets schelen, iedereen heeft weleens wat en niemand is perfect.

Daar heb je toch niets mee te maken.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 05-06-10 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:32

Ach kom toch... nog afgezien van het doel van dit topic dat ik niet snap...
Ik ben ook getrouwd na een jaar verkering. Gaat prima. En dat ze iemand anders tegen is gekomen, wil niet zeggen dat ze niet van haar overleden vriend hield. Sommige mensen hebben gewoon iemand om zich heen nodig, en soms loopt het leven anders dan je gedacht had.
Doe normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:33

Goh ik wist niet dat er een termijn voor stond dat je MOET rouwen en dat er een termijn van relatie-hebben staat vóór je mag trouwen...
Wat een non-topic :n

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:33

Sonja schreef:
Goh ik wist niet dat er een termijn voor stond dat je MOET rouwen en dat er een termijn van relatie-hebben staat vóór je mag trouwen...

Dat is de korte manier om te zeggen wat ik bedoelde :D

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:34

Leven en laten leven zeggen we maar.....

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 21:35

ik wil gewoon meningen horen, that´s it. daar gaat het hier om op bokt toch. en helemaal in dit forum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:36

Volgens mij zijn de meningen vrij duidelijk :)

Deesiej

Idd, maak je niet druk om het leven van een ander.

En weer een reactie vanjou waarvan ik denk, hoe kom je erop om zoiets te posten?

Blue_Eyes

Meningen of iemand nou wel echt van haar vriend heeft gehouden omdat ze nu een ander heeft? Wat is daar het nut van? Kom toch.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:37

BE_GENTLE schreef:
ik wil gewoon meningen horen, that´s it. daar gaat het hier om op bokt toch. en helemaal in dit forum.

Maar je uit je als een jaloerse puber van 11.
Dan kan ik moeilijk mijn eerlijke mening geven. :Y)

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 21:38

Weet niet :) ik kijk altijd alle topmodel afleveringen en dus volg ik de modellen ook. en dit kwam in het nieuws en vond het raar. net als yolanthe en de dwerg weet zijn naam even niet

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:38

This toch ook maar een mens? :)

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 21:38

upendo schreef:
BE_GENTLE schreef:

Maar je uit je als een jaloerse puber van 11.
Dan kan ik moeilijk mijn eerlijke mening geven. :Y)

Jaloers absoluut niet. en de 11 ben ik al heel lang voorbij :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:39

Sonja schreef:

Helemaal mee eens.
Als zij toch nu dolgelukkig is met deze jongen, dat heeft toch niks te maken met hoe leuk ze haar vorige vriend vond? Jeetje zeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:39

BE_GENTLE schreef:
Weet niet :) ik kijk altijd alle topmodel afleveringen en dus volg ik de modellen ook. en dit kwam in het nieuws en vond het raar. net als yolanthe en de dwerg weet zijn naam even niet

Ik vind jouw posts niet echt getuigen van veel respect voor anderen :?
Enig idee waarom je zo schrijft?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:41

Sorry, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen wat er het nut van is om er zo moeilijk over te doen wie er met wie trouwt, als je die mensen niet eens persoonlijk kent. Hoe kun je nou oordelen over het wel of niet gelukkig zijn, het wel of niet houden van een partner van iemand die je behalve van tv totaal niet kent?
Als het nou je beste vriendin was, dat zou anders zijn - dan nog zou ik het niet op Bokt zetten, maar soit. Maar ik vind het wel heel knap dat jij in het binnenste van een onbekende denkt te kunnen kijken.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 21:43

Ik laat iedereen in zijn waan maar naar een een aantal maanden relatie kan ik niet zeggen houden van. dan ken je mensne nauwelijks helemaal als je ze maar een paar keer in de maand ziet. en als je van iemand houd en vervolgens 3 maanden later verliefd wordt op een ander kan ik niet zeggen dat je echt om diegene gehouden hebt daar gaan toch wel wat jaren overheen.

En dit topic loopt toch best goed :) meer reactie´s dan dat ik dacht.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 21:45

Toch hebben jullie je mening anders zouden jullie niet reageren en toch vinden jullie het boeiend reactie´s te lezen en te beantwoorden.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:45

Wat een gepiep hier :=

Laat haar toch lekker! Lijkt mij dat ze na het hele verhaal met haar vorige vriend nu wel inziet dat wachten niet altijd de beste optie is. Het kan nou eenmaal zomaar over zijn!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:45

BE_GENTLE schreef:
Ik laat iedereen in zijn waan maar naar een een aantal maanden relatie kan ik niet zeggen houden van. dan ken je mensne nauwelijks helemaal als je ze maar een paar keer in de maand ziet. en als je van iemand houd en vervolgens 3 maanden later verliefd wordt op een ander kan ik niet zeggen dat je echt om diegene gehouden hebt daar gaan toch wel wat jaren overheen.

En dit topic loopt toch best goed :) meer reactie´s dan dat ik dacht.

Omdat je mensen veroordeelt die je niet eens kent.
Je krijgt niet eens inhoudelijke reacties. Trots zijn hoor! _O-

En ieders preceptie wat liefde betreft is anders. ;)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:47

Dat dat voor jou zo geldt, wil niet zeggen dat dat voor een ander ook zo is. Mijn opa en oma zijn 49 jaar getrouwd geweest, en ik durf met 100% zekerheid te beweren dat ze veel van elkaar gehouden hebben. Maar mijn opa was nog relatief jong en heel erg vief toen mijn oma plotseling overleed en na een halfjaar had hij een andere vriendin, die hij nu, 15 jaar later, nog steeds heeft. Wil dat zeggen dat hij niet van mijn oma gehouden heeft? Absoluut niet. Hij kan alleen niet in zijn eentje leven. Hij heeft iemand nodig, anders was hij er vast en zeker aan kapot gegaan. Wie zegt jou dat het met dat meisje ook niet zo is? Misschien is er wel een andere reden voor. Maar ik vind het echt heel knap dat je zo hard durft te oordelen over een totaal onbekende. En daarom reageer ik, want daar verbaas ik me over.

Edit: typo's in jaar en elders
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 05-06-10 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt