Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Het is niet gezond voor kinderen, het is aangetoond dat kinderen dan voedingstoffen te kort komen.
Urielle schreef:mooi om te lezen dat jij dit ook zo ziet! maar over dat vegetarische, als het kind thuis vlees eet, dan krijgt het toch wel genoeg aan bouwstoffen binnen?Ik zou er geen moeite mee hebben, ben blij dat mijn kind geen varkensvlees zou krijgen want daar ben ik zelf ook geen voorstander van, dat er grote nadruk is voor de hygiene en verder vind ik het doorsnijden van de halsslagader plus luchtpijp van een dier niet onvriendelijker dan een pin of stroomstoot door de hersenen, ze gaan wel out![]()
Vegetarisch zou ik niet blij mee zijn, imo heeft een opgroeiend kind ook bouwstoffen uit vlees nodig en mijn kind at destijds elke dag warm op het KDV dus die zou anders zelden vlees eten.
Brainless schreef:@Nini
Voor jonge kinderen (die vol in de groei zijn) is het wel ongezonder.
Rendel schreef:Ik denk dat als ze bij ons op de creche dit vlees zouden invoeren zonder eerst de ouders in te lichten en er later achter zou komen, dan gaan mij kinders lekker naar een andere creche.
gelukkig nemen hier de kinderen zelf hun broodtrommeltje mee, dus dit probleem zullen we niet krijgen
jameyskatje schreef:mooi om te lezen dat jij dit ook zo ziet! maar over dat vegetarische, als het kind thuis vlees eet, dan krijgt het toch wel genoeg aan bouwstoffen binnen?