Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieke schreef:Ik vind het een beetje onzin. Ik zie die vent ook het liefst zo snel mogelijk uit de politiek, maar een anticampange gaat me te ver. Steek liever energie en moeite in positieve dingen.
IloveMickey schreef:Zucht.
Er zijn toch ook geen rode bandjes waarop staat; Emile Roemer spreekt niet voor mij?
Komop zeg, je mag toch zeker zelf weten wat je stemt?
Kanelly schreef:IloveMickey schreef:Zucht.
Er zijn toch ook geen rode bandjes waarop staat; Emile Roemer spreekt niet voor mij?
Het is ook niet zozeer bedoeld om te laten zien wat je stemt, maar om te laten zien dat je voor solidariteit en acceptatie bent.
Het tijdstip van lancering is op zich logisch, maar toch wat ongelukkig gekozen omdat je zo al snel de associatie hebt met stemgedrag...
Kanelly schreef:Dat zal zo'n vaart niet lopen denk ik PG...
In de tijd van de hype rondom de Lance Armstrong bandjes, (en welke je er nog maar meer had) zijn er volgens mij ook geen rellen ontstaan omdat er mensen waren die niet zo'n bandje droegen
Kanelly schreef:IloveMickey schreef:Zucht.
Het is ook niet zozeer bedoeld om te laten zien wat je stemt, maar om te laten zien dat je voor solidariteit en acceptatie bent.
Het tijdstip van lancering is op zich logisch, maar toch wat ongelukkig gekozen omdat je zo al snel de associatie hebt met stemgedrag...