'Tiger Woods deed het met 120 vrouwen in vijf jaar'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

'Tiger Woods deed het met 120 vrouwen in vijf jaar'

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:18

Bron: Elsevier.nl

Citaat:
Tiger Woods heeft niet met 'slechts' tien minnaressen, maar met 120 vrouwen seks gehad tijdens zijn vijf jaar durende huwelijk met Elin Nordegren.

Enige die ontbrak op de waslijst met 120 vrouwen was zijn buurmeisje
Woods' minnaressen
Tien van de 120 minnaressen van Tiger Woods?
Dat bericht het Amerikaanse tijdschrift The National Enquirer.

Waslijst
Volgens het magazine moest Woods, als onderdeel van zijn sekstherapie, een lijst opstellen van vrouwen met wie hij tijdens zijn huwelijk een affaire had. Hij schreef 120 namen op. Enige die ontbrak op de waslijst was zijn 22-jarige buurmeisje Raychel Coudriet.

Het slippertje met Coudriet zou voor vrouw Elin de druppel zijn. Toen hetzelfde National Enquirer begin april deze volgende smakeloze affaire onthulde, draaide het Zweedse model helemaal door.

Woedend
Een bron vertelde hoe Elin in woede uitbarste toen ze erachter kwam. Ze belde Tiger, die op dat moment in een restaurant zat, op en 'schreeuwde zo hard dat iedereen aan tafel kon horen wat ze zei'. 'Dit is het slechtste verraad ooit,' zou ze getierd hebben. 'Ik kan niet geloven dat je sex had met je buurmeisje. De maat is vol, ik ga van je scheiden.'

Elin verblijft momenteel met haar twee kinderen op het Zweedse eiland Vaxholm, waar ze het huis renoveert dat ze in december heeft gekocht. Voor dat ze naar Zweden vertrok, zou ze met haar moeder een advocaat hebben gesproken over een scheiding.

Door Johannes Baas

Dan hebben wij het nog makkelijk met onze besproken relatieproblemen hier op bokt :')

TE5

Re: 'Tiger Woods deed het met 120 vrouwen in vijf jaar'

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:20

Haha, inderdaad.. :+

Maar je topic staat wel verkeerd, ik TEM even..

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:21

O jemig. Ik snap die ophef echt niet. Ja, van zijn vrouw wel natuurlijk, maar wat heeft de rest van de wereld ermee te maken..? Snap echt niet waarom die man publiekelijk excuses gaat zitten maken. Lekker belangrijk met wie hij het doet en hoe vaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:22

TE5 schreef:
Haha, inderdaad.. :+

Maar je topic staat wel verkeerd, ik TEM even..

Oh oeps :P

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:23

Dat vind ik ook :j

Ik bedoel, natuurlijk, als je bekend bent is 't natuurlijk niet geweldig als zoiets uit komt,
je wil natuurlijk je goede imago houden..
Maar allereerst is ie natuurlijk wel bekend om zijn sportprestaties en niet om zijn privéleven..

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:30

Ik vind het heel erg dubbel.

Allereerst ontzettend sneu voor zijn vrouw.. Dat voorop gesteld.

Maar die man is ook alles kwijt. Het schijnt, zo las ik, dat hij echt een soort van seks verslaafd is. Hij is ook een hele tijd in een kliniek geweest. Tenminste wat je er van leest, doet hij echt zijn best om van zijn verslaving af te komen.

Ik keur helemaal niets goed, want hij is gewoon hartstikke vreemd gegaan. Máár ik vind die hele ophef echt nergens over gaan, die man is al zijn gezin kwijt. Waarom moet iedereen hem dan ook nog eens, tot vervelends toe, zwart maken? Al deed hij het met 200 vrouwen op een dag.. Zoals Charlie_P zegt, lekker belangrijk..

Ik hoop dat hij hier mee om kan gaan en dat hij en zijn vrouw rust vinden. Op welke manier dan ook. Ik hoop ook dat hij in die kliniek goed geholpen heeft. Want met een drugs verslaafde reageren veel mensen "begrijpelijk" terwijl dit dus net zo goed een verslaving blijkt te zijn.

Goed, ik vind het dus heel erg dubbel. Hopelijk laat de media dit gauw rusten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:34

Ja ik moet een beetje denk aan Michael Jackson. Ook veel geld, niet kunnen omgaan met rijkdom en beroemd zijn.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:47

Inderdaad.. En veel mensen spotten met hem.. terwijl ik het eerder sneu vind. Dat heb ik met dit geval ook, ik vind het heel erg voor zijn vrouw hoor.. Begrijp me niet verkeerd. Maar eigenlijk ook een beetje voor hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 19:00

Charlie_P schreef:
O jemig. Ik snap die ophef echt niet. Ja, van zijn vrouw wel natuurlijk, maar wat heeft de rest van de wereld ermee te maken..? Snap echt niet waarom die man publiekelijk excuses gaat zitten maken. Lekker belangrijk met wie hij het doet en hoe vaak.

Idd.

Is zijn vrouw trouwens nog bij hem?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 19:05

Dat antwoord lees je volgens mij in de tekst :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 19:09

Pfff verslaafd of niet... wat een loser. Dan moet je gewoon niet trouwen....

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 19:51

Hmmm... waarschijnlijk zijn het er 12 en heeft The National Enquirer er voor de sensatie een extra nulletje achter gezet... Denk dat het allemaal wel meevalt..!
En inderdaad, wat heeft de rest van de wereld er in hemelsnaam mee te maken? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 19:53

Sammie schreef:
Dat antwoord lees je volgens mij in de tekst :D

:j

Gescheiden van tafel en bed, zie ik.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 23:20

die heeft niet stil gezeten. damn

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 23:22

Hoort bij zijn vaste trainingsprogramma zeker....

-warming-up
-uurtje joggen
-40 push-ups
-vrouw naaien
-100 sit-ups
-cooling down

:')

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 23:24

wat een slet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 23:50

Adil18 schreef:
Hoort bij zijn vaste trainingsprogramma zeker....

-warming-up
-uurtje joggen
-40 push-ups
-vrouw naaien
-100 sit-ups
-cooling down

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 23:53

Citaat:
NM is géén algemeen nieuwsforum: het is dus niet de bedoeling om hier een compleet overzicht van het nieuws van alledag te verzamelen, hier zijn genoeg andere fora op internet voor te vinden. Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek of grappig zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.

Hier een slotje.