Ik hoop dat er geen Bokkers zijn die nog moeten vliegen vanmiddag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Ik heb een keer een uitzendig gezien van Air Crash Investigations wat een wolk van vulkaanas met een vliegtuig kan doen. Zeer indrukwekkend om te zien, en begrijpelijk dat ze daarvan hebben geleerd en nu voorzichtiger zijn...
zonnebloem18 schreef:Cassidy schreef:Ik heb een keer een uitzendig gezien van Air Crash Investigations wat een wolk van vulkaanas met een vliegtuig kan doen. Zeer indrukwekkend om te zien, en begrijpelijk dat ze daarvan hebben geleerd en nu voorzichtiger zijn...
Was dat niet die met die felle lichtflitsen enz. dat zag er echt heel spacy uit!
Rijerijerije schreef:zonnebloem18 schreef:Was dat niet die met die felle lichtflitsen enz. dat zag er echt heel spacy uit!
Ja klopt, dat zag eruit alsof ze naar Warp 10 gingen *sorry ik ben Star Trek fan*
Tallie1979 schreef:Kan deze wolk trouwens kwaad voor de volksgezondheid? Weet iemand dat? Denk toch dat een wolk vulkanische as nou niet echt lekker is voor je luchtwegen ( hihi, zowel die van schiphol als van de mensch) of valt dat reuze mee?