Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
peanutbutter schreef:knip
Schandalig dat dit heeft kunnen gebeuren. Alleen omdat ze ooit prostituee is geweest.
KiWiKo schreef:joh.......... mijn visie......... STel, he STEL dat ze daadwerkelijk een fatale overdosis heeft gegeven aan kinderen of ouderen wiens leven ondragelijk zou worden of zijn..........
dan alsnog verdient ze een lintje!
KiWiKo schreef:joh.......... mijn visie......... STel, he STEL dat ze daadwerkelijk een fatale overdosis heeft gegeven aan kinderen of ouderen wiens leven ondragelijk zou worden of zijn..........
dan alsnog verdient ze een lintje!
KiWiKo schreef:hmmmmmmmmmmmmmmzzzzzzzzzzzz, wellicht goed begrepen![]()
ik heb inderdaad meer vertrouwen in de journalistiekdie MOETEN hun huiswerk wel doen
Vjestagirl schreef:KiWiKo schreef:hmmmmmmmmmmmmmmzzzzzzzzzzzz, wellicht goed begrepen![]()
ik heb inderdaad meer vertrouwen in de journalistiekdie MOETEN hun huiswerk wel doen
Als je de telegraag al journalistiek wilt noemen. Iedereen die daar zijn bijvoegelijk naamwoorden kent en dingen kan dramatiseren kan journalist worden.
Polaris schreef:KiWiKo schreef:jahoor............. welk stukje van de laatste val van het kabinet heb jij niet meegekregen?
Wat heeft dat hiermee te maken?
KiWiKo schreef:no precies zoals ik zeg.............. in hoeverre zijn die witte borden te vertwrouwen......
dan leg ik makkelijker mijn vertrouwen in een onafhankeliijke journalist