vindster vondeling blijkt zelf de moeder te zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marigold

vindster vondeling blijkt zelf de moeder te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 18:42

Douce

Re: vindster vondeling blijkt zelf de moeder te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:07

7 jaar oude dochter vind ik al vreemd, ze is zelf 21.
Dit vind ik ook een heel vreemd verhaal :n

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 21:59

hahaha, ik wilde er net een topic over gaan openen...
Bizar verhaal, ik zat vermist te kijken en vond het knap dat ze daar het verhaal deed! Blijkt het dus haar eigen dochter te zijn, te bizar voor woorden..

Zelfs de dochter van 7 beweerde dat ze de baby had gevonden, maar ze moest toch weten dat haar moeder zwanger was en dat het kind weg was?!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:03

huu... kan iemand even toelichten wat er aan de hand is?
Dat vrouwtje wat het kind gevonden heeft blijkt zelf de moeder te zijn? Maar wat doet ze dan in vermist?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 23:01

ze wilden de moeder opsporen van de vondeling (en van nog een vondeling), vandaar dat de vindster uitgenodigd was in het programma.
ik denk dat ze gewoon niet heeft kunnen weigeren en dacht ik moet het maar meespelen...
ze kwam heel verlegen of apatisch over, alleen maar naar de grond staren...
meisje is pas 21, en heeft buiten het te vondeling gelegde kindje al meer kinderen, daar zit vast een heel verhaal achter.
21 jaar, zo jong en dan zo'n wanhoopsdaad terwijl je toch zou denken dat de hulpverlening overal wel te vinden is in ons land..

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 23:22

jeetje erg gewoon welkom in ons land!
waar geen armoede heerst
oftewel zeker wel dus

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:35

Nee volgens mij heb ik dat nog gezien op tv.
Wat bizar ik ga even de links bekijken.

Echt raar, krijg er een heel dubbel gevoel van.
Het bericht is ook zo vaag...

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:46

tis toch wat!
Dan had ze met 14/15 jaar al haar eerste kindje.
Kan me voorstellen dat ze het effe niet meer wist,tuurlijk is zoiets never nooit de oplossing.Maar wanhoop drijft mensen ertoe rare dingen te doen.
Vind het ergens wel beetje zielig.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:05

Heb het gisteren in het nieuws en actualiteiten prog. gezien......eerste reactie..huh?

Met een stalen gezicht...dat ze niet snapte dat iemand een baby bij een vuilnisbak legt, maar dat beter bij een ziekenhuis oid achter kan laten.
Snap er werkelijk geen bal van, alleen dat deze vrouw snel hulp nodig heeft, die ze nu ook krijgt.

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:27

Ja helaas zat deze jonge moeder al met 2 kinderen op straat. Ze zat overdag bij een bibliotheek binnen waar ze ook wat werk verrichte en sliep in een opvang. Ja en dan door gaan met onveilige sex (wie weet zelfs betaald) dan weet je ook niet meer wat je moet doen. Gelukkig krijgt ze nu de hulp die ze nodig heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:34

Ze leefde niet op straat hoor. Ze vertelde zelf dat ze in die flat woonde. Ik vind haar maar belachelijk, in programma's doen alsof ze zo'n held is en dat de moeder het kind maar bij een ziekenhuis had moeten dumpen en het dan zelf gedaan blijkt te hebben.

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:37

1 pluspunt, ze heeft het kind niet aan het lot over gelaten. Nu zal ik wel half bokt over me heen gaan krijgen, maar die vrouw mag van mij wel verplicht aan de prikpil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 14:41

Van mij ook hoor. Maarja van mij mogen mensen met een verstandelijke handicap ook direct de prikpil...Ach dan worden er maar mensen boos op me. Boeit mij echt niet.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 00:15

Naja de jongste oma van nederland was TOEN 29 :oo zij zelf op haar 14e en haar dochter op de 15e. Is toen ook in Nieuws geweest.

Sommige vrouwen dragen de zwangerschap naar achter zeg maar. Dat de baarmoeder richting de rug gekanteld is en niet naar de buik zoals je vaker ziet. Als de placenta voor ligt ( dus tegen de navel zeg maar. ) Dan voel je minder / bijna niets van het trappelen van je kind.
Kijk dit komt niet vaak voor. Er is hier op bokt paar maanden geleden een meisje geweest op de voorpagina. Die de avond van de bevalling nog een springconcour heeft gereden. En niet wist dat ze zwanger was. naja.. tot ze weeen kreeg en hoorde dat er een kind aan kwam. SLuit dus niets uit.
Mss dat dit ook gebeurt kan zijn bij deze meid. En zo geschrokken is.
Naja dan nog.... als je idd al 2 wat oudere kindjes heb.
( ik had er ook 2 op me 21 :+ maar dan 1 van anderhalf en 1 net geboren )

Maar heel bizar dat je gewoon koelbloedig op de tv nota bene zonder emotie kan spelen als de vinder ja :n echt BI-ZAR

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 00:35

Heb zojuist het stuk teruggekeken en ik kan mijn tranen net bedwingen, echt verschrikkelijk zoiets!
Mijn bek valt voor de rest echt open van verbazing ... :oo

En @ Caye: Ik had ook een buikplacenta maar voelde mijn dochter al met de 20 weken, dus ook die theorie gaat niet altijd op :+ ( en nee ben ook geen slanke den, verre van :) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 00:38

Ik vind het gewoon heel erg dat ze zo glashard zat te liegen tegen iedereen en op TV zegt dat ze de moeder een slecht mens vind enzo. Ik kan best begrijpen dat er mensen in zo'n slechte situatie zitten dat ze tot dit soort wanhoopsdaden komen maar dump je kind dan bij ee ziekenhuis of een politiebureau