weer een familiedrama ?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

weer een familiedrama ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 22:46

Pff het moet ook niet gekker worden..
Weer een familiedrama, maar dit keer in een woonwagenkamp..
In wat voor een wereld leven wij toch?

Sok

Re: weer een familiedrama ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 23:08

Heh? Toelichting is misschien een goed idee?

Bovendien moeten topics op NM een soort discussie opstarten, dit is hier niet echt het geval dus ik tip even een mod :)

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 23:08

Lijkt me een beetje een beperkte post voor een NM-topic. Verduidelijk jezelf, haha? Ik tem eventjes

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 23:12

FIJNAART - In een woning aan de Molenstraat in het Brabantse Fijnaart is vandaag het stoffelijk overschot van de tante van zanger Frans Bauer aangetroffen. De vrouw is door geweld om het leven gekomen. Haar echtgenoot lag zwaargewond naast haar. Hij is in zeer kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis in Rotterdam.

Wat zich precies in de woning heeft afgespeeld is nog niet duidelijk. Volgens familie heeft de oom zijn echtgenote echter vermoedelijk neergeschoten en daarna de hand aan zich zelf geslagen, meldt BN De Stem.

Het drama heeft zich afgespeeld in een woonwagenkamp waar ook de ouders van de bekende volkszanger wonen. Getuigen melden dat het gewelddadige incident zich in de wagen náást de woning van de ouders van de zanger heeft afgespeeld.

'Erg aangeslagen'

Volgens Frans Bauers PR-bureau Royal Promotions is het familielid van de zanger door geweld om het leven gekomen. De familie Bauer liet via een verklaring weten "erg aangeslagen” te zijn.

De slachtoffers werden rond 18.00 uur gevonden door een passant. De omgeving van de woning is afgezet en de politie is ter plaatse voor nader onderzoek.

Of er sprake is van een gezinsmoord kan een woordvoerder niet zeggen. De politie doet geen mededelingen over de achtergronden van het mogelijke familiedrama. Ze houdt alle opties open.

Bron: Telegraaf

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 23:19

Excuses, dacht dat ik geplakt had maar niet dus. :)

Doelde dus op dit hierboven, en het extra nieuwsbericht tussen de reclames door. Vind het verschrikkelijk dat het elke keer gebeurd..

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 23:22

Hardstikke erg, inderdaad in wat voor wereld leven wij?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 23:26

kimmie1 schreef:
Wat zich precies in de woning heeft afgespeeld is nog niet duidelijk. Volgens familie heeft de oom zijn echtgenote echter vermoedelijk neergeschoten en daarna de hand aan zich zelf geslagen, meldt BN De Stem.

Triest dat deze man 'de oom van...' genoemd wordt. Het is toch een persoon/gezin op zichzelf, niet onlosmakelijk verbonden aan Frans Bauer?

Ondanks dat, in en in triest..

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 23:26

Ik denk altijd dat familiedrama's alleen maar versterkt worden door het uitgebreid in de media komen. Het lijkt wel alsof het dan een soort dominoeffect is. Alsof mensen op ideen worden gebracht. Je moet er eens op letten. Er komt één drama in de pers en er volgen er drie. Vervolgens hoor je een hele tijd niets meer tot er weer een geval in de media komt.

Bovendien wat moeten wij eigenlijk met al die drama's? Wat interesseerd ons zo? Is het niet persoonlijk, onbelangrijk voor de rest van Nederland?

Biieniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 23:28

Als hij dit een familiedrama is : sommige mensen worden erg wanhopig van omstandigheden die naar hun gevoel niet onder controle zijn.

Als dit door een buitenstaander is gedaan : vreselijk, alleen maar bewijs dat Nederlands achteruit aan het gaan is. Helaas is het onwaarschijnlijk dat de ogen van ons volk hierdoor geopend worden.

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 08:16

Myukii schreef:
kimmie1 schreef:

Triest dat deze man 'de oom van...' genoemd wordt. Het is toch een persoon/gezin op zichzelf, niet onlosmakelijk verbonden aan Frans Bauer?

Ondanks dat, in en in triest..

Nou precies ja, `die zelfde oom` is ook een oom van mijn man...het betreft de broer van mijn schoonmoeder.
ivm de veiligheid van die zelfde oom kan ik niets over zijn toestand zeggen.
Wel kan ik melden dat het niet door een buitenstaander gebeurd is maar dat het volgens betrouwbare bron een zelfmoord actie was van beide...

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 08:23

Phoe dat is heftig hoor...Voor iedereen die hierbij betrokken is.

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 09:22

Dat soort dingen gebeurden altijd al, maar nu is het ineens nieuws en daar spelen kranten als - inderdaad - De Telegraaf lekker op in. Sensatie verkoopt nu eenmaal. Tuurlijk is het erg, maar dat soort dingen gebeuren. Ik slaap er geen nacht minder om!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 09:59

Oh wat erg zeg. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:11

Wat verschrikkelijk zeg.. Is hier nog geen 10minuten vandaan, hoorde het van een hele goede vriend die er vlakbij woont...Je vraagt je toch af wat zulke mensen bezield...

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:52

Amanda_T schreef:
Wat verschrikkelijk zeg.. Is hier nog geen 10minuten vandaan, hoorde het van een hele goede vriend die er vlakbij woont...Je vraagt je toch af wat zulke mensen bezield...

Geldnood....

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:07

TinkerTom schreef:
Amanda_T schreef:

Geldnood....

Dat is wel heel erg sneu..Maar dan nog..Op deze manier laten ze zoveel nabestaanden gekwetst achter..

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:13

Tja dat is ook wel zo.
Maar je kunt ver gaan als je je hondjes die je kinderen zijn gene eten meer kunt geven....je zou zeggen stop ze in een dierenasiel maar dat doe je met je kinderen ook niet....hun hondjes waren alles voor ze en het liefst zou ze ze mee het graf in nemen....

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:13

vindt je niet dat je nu iets teveel persoonlijk info geeft?

hoe dan ook, erg naar voor alle betrokkenen, bekend of niet..

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 20:08

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 20:11

als je geldnood heb kan je toch ook naar Frans gaan? Die heeft geld zat, en volgens mij niet de beroertste om zijn tante uit de brand te helpen? (denk andere familieleden ook niet)

maarja je weet natuurlijk niet hoe diep het zat. Voor de nabestanden is het echt erg. sterkte

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 20:14

erg alweer eens,
komt geen einde aan.

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:15

plutolover schreef:
als je geldnood heb kan je toch ook naar Frans gaan? Die heeft geld zat, en volgens mij niet de beroertste om zijn tante uit de brand te helpen? (denk andere familieleden ook niet)

maarja je weet natuurlijk niet hoe diep het zat. Voor de nabestanden is het echt erg. sterkte

Zo makkelijk gaat dat niet hoor....
EN het was een combinatie van Ziek zijn, Hij kreeg deze week te horen of hij kanker had of niet, hij is onslagen en vond geen nieuw werk en werd daardoor depresief.
Doortje was al langer ziek.
Voor hun idee gewoon de makkelijkste oplossing om er samen uit te stappen....
Ome Giel ligt met een gebroken kaak nog in het ziekenhuis maar is stabiel.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:50

TinkerTom schreef:
plutolover schreef:

Zo makkelijk gaat dat niet hoor....
EN het was een combinatie van Ziek zijn, Hij kreeg deze week te horen of hij kanker had of niet, hij is onslagen en vond geen nieuw werk en werd daardoor depresief.
Doortje was al langer ziek.
Voor hun idee gewoon de makkelijkste oplossing om er samen uit te stappen....
Ome Giel ligt met een gebroken kaak nog in het ziekenhuis maar is stabiel.

Ik vind dat je nu eigenlijk iets te ver gaat met persoonlijke informatie geven. Dit zijn dingen die niet de hele buitenwereld hoeft te weten. Het is al erg genoeg wat er gebeurd is..

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 11:27

Die informatie is de dag zelf ook al door buurtbewoners en dorpsgenoten naar buiten gebracht in de media...

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:12

Samy schreef:
Die informatie is de dag zelf ook al door buurtbewoners en dorpsgenoten naar buiten gebracht in de media...

Nou ik vertel niet meer dan al in de media bekend is gemaakt....dus tja of ik te ver ga??? 8)7
Denk je dat ik het niet erg vind?
Het is tenslotte zelfs dichtbij staand familie en wij hebben het er ook moeilijk mee maar juist door veel van je af te typen helpt dat een beetje verwerken.

Voor Giel is het nog het moeilijkste, die had tenslotten bij zijn vrouw willen zijn en zal het echt niet makkelijk hebben nu!