Wat begon als een geintje op een Russische bruiloft, eindigde in een drama. Een man schoot zichzelf namelijk per ongeluk door het hoofd bij een spelletje Russisch Roulette.
Eén van de gasten op het feest leek het een leuk idee om te doen alsof hij Russisch Roulette speelde. Nadat hij het pistool tegen zijn hoofd zette en de trekker overhaalde, gaf hij het door aan een andere man. Ook deze zag er de lol wel van in en haalde de trekker over. Helaas voor de man zat er echter nog een kogel in de kamer.
Artsen hebben de rubberen kogel uit het hoofd van het slachtoffer gehaald, maar de man is nog steeds in levensgevaar. Mocht hij het overleven dan zal hij waarschijnlijk hersenletsel en een verlamming aan het spel overhouden.
De eigenaar van het pistool verklaarde tegenover de politie alle kogels uit de kamer gehaald te hebben, maar hij mag zich binnenkort toch verantwoorden voor de rechter.
Dat is toch ook wel héel dom. Arme man, maar wel een ontzettend stom ongeluk zeg. Nooit de trekker van een pistool overhalen als je niet zelf hebt gekeken of er nog kogels inzitten of niet.
Kan het filmpje niet zien alleen, Silverlight doet het niet hier.
_sparta_
Geplaatst: 24-03-10 10:13
Sukkels. Allemaal die aan zoiets mee doen. En wat een leuk spel ook op een bruiloft, met een geweer spelen.
Voor mij is dat hetzelfde, een ding waar kogels uitkomen.
Geweer en pistool - Russische roulette met een geweer moet al helemaal geen goed idee zijn.
Even kijken of ik dat filmpje ergens anders kan vinden, ben wel benieuwd. Hoe kom je op het idee ook.
Edit: oef, hij zakt wel ineens in elkaar zeg... Pfft, dat mensen zoiets doen en al helemaal als 'grapje' op een bruiloft.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 24-03-10 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Mano88
Geplaatst: 24-03-10 10:19
ik zou het als bruid al niet erg leuk vinden als mensen pistolen te voorschijn gaan halen, en al helemaal niet al willen ze er ook nog een spelletje mee spelen..
_sparta_
Geplaatst: 24-03-10 10:21
Fiffill schreef:
_sparta_ schreef:
Voor mij is dat hetzelfde, een ding waar kogels uitkomen.
Geweer en pistool - Russische roulette met een geweer moet al helemaal geen goed idee zijn.
Even kijken of ik dat filmpje ergens anders kan vinden, ben wel benieuwd. Hoe kom je op het idee ook.
Ik weet dat er verschil in zit, je hebt gelijk. Maar voor mij is het gewoon hetzelfde. Ding waar kogels uitkomen en daar doe je geen spelletje mee. En daar gaat het topic ook over, niet of ik een verkeerde benaming hebt gebruikt.
Laatst bijgewerkt door _sparta_ op 24-03-10 10:25, in het totaal 2 keer bewerkt
Fenrir
Geplaatst: 24-03-10 10:22
Er komen allebei kogels uit idd, maar als je de naam weet waarom zou je 't dan niet juist benoemen? Maakt verder ook niet uit.
Anoniem
Geplaatst: 24-03-10 10:23
Logisch ook dat mensen een pistool bij zich hebben op een trouwerij....
Bermudaa
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-10 10:24
Op de nieuwssites is te lezen dat deze meneer het zeer waarschijnlijk niet zal overleven.. Wat een topbruiloft zeg om op terug te kijken.
Fenrir
Geplaatst: 24-03-10 10:26
Sonja schreef:
Logisch ook dat mensen een pistool bij zich hebben op een trouwerij....
Ik las dat hij dacht dat hij dacht veel applaus te krijgen met zijn truukje... ik zie er de lol ook niet van in. Maar het is wel in Rusland, en als je kijkt waar de Russische roulette vandaan komt...
Klopt, dan kan je de trommel ook draaien zodat je niet weet waar de kogel zich bevindt. En naar mijn weten gebruiken ze bij 'echte' Russische roulette ook geen rubberen kogels - maar misschien heeft die man (als hij het overleefd) juist geluk gehad dat het ding van rubber was...
Komt een harde klap op je slaap niet bijna altijd verkeerd aan?
Bermudaa
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-10 10:34
Geluk? Hij is dan waarschijnlijk geheel verlamd, + ernstige hersenletsel.. Hij is er nu erg slecht aan toe en de kans is dan ook erg klein dat hij het overleeft.
astridelise
Geplaatst: 24-03-10 10:35
Wat een stelletje debielen! Ondanks dat je weet dat het niet goed afloopt, schrik je toch als die man neervalt.
slokkie
Geplaatst: 24-03-10 10:37
Niet iedere sukkel weet dat je russische roulette met een revolver speelt. Een gemiste kans voor de Darwin Award.
Meer geluk de volgende keer.
zap
Geplaatst: 24-03-10 10:37
Inderdaad astridelise . Ik denk dat dat vooral komt doordat de mannen die het spelletje spelen zelf geen enkel idee hebben wat de gevolgen kunnen zijn. Des te meer schrikt het publiek .
Echt überstom, maar kan niks anders zeggen dan 'eigen schuld, dikke bult'
Fenrir
Geplaatst: 24-03-10 10:38
@_sparta_: dat lijkt me wel! Maar je hebt zoveel verschillende kogels, ook van die smerige dingen die uitzetten of ontploffen, bah, dan knalt volgens mij je halve hoofd eraf. Al zijn veel van die dingen illegaal, maar ik weet niet hoe het er daar aan toe gaat.
En nee, geluk kan je het misschien niet noemen, maar stel dat hij het overleeft dan is het niet zeker wat hij er aan overhoudt... mocht hij het overleven, hopen dat het niet al te erg is. Maar het blijft zijn eigen schuld....
@slokkie: dat filmpje is toch gewoon dezelfde?
Blue_Eyes
Geplaatst: 24-03-10 11:17
_sparta_ schreef:
Sukkels. Allemaal die aan zoiets mee doen. En wat een leuk spel ook op een bruiloft, met een geweer spelen.
Hee, Sparta, we zijn het eens!
Wat een eikel. Dat hadden ze op mijn bruiloft echt niet hoeven doen, want ik had ze acuut buitengegooid...