Ten eerste lijkt mij dit ontzettend moeilijk voor de brandweermannen die niet zo lang geleden hun collega zijn verloren .. Maar bovenal, lijkt het mij erg toevallig dat deze brand niet aangestoken zou zijn.. Alweer een brand in het centrum van Veendam.. Waarom is Veendam zo "brandgevoelig" ? Ik meen mij te herinneren dat er laatste jaren sowieso veel brand was in Veendam..
Ben erg benieuwd wat de oorzaak is en als het is wat ik vermoed dan mogen ze die voorgoed wegstoppen!
Brand nummer 32 in het centrum in de afgelopen jaren...... Direct naast de panden van vorige week. Brandweer is net gisteren weer begonnen en dit was hun eerste oproep. Weer terug naar waar hun collega stierf.......
Het loopt de spuigaten uit. Doet me denken aan 't Zandt (vorig jaar of is het alweer langer geleden?). Ik begrijp ook niet wat voor lol iemand kan hebben aan zoiets. Afschuwelijk.
topsylover
Geplaatst: 18-03-10 17:19
Idd echt vreselijk.. Elke keer als ik op school kom hoor ik nog mensen over Wiebe en de uitvaart praten, en het ongeloof dat dit kan gebeuren. Het is echt vreselijk wat hier gebeurd en het is al bijna 3 jaar bezig!
Wat ik ook vreemd vind is dat de politie extra surveillanten had neergezet, maar het pand van Eurokorting is tóch in de fik gegaan!
Vannacht trouwens ook een caravan + garage in Plan Noord.
Weer brand vannacht inderdaad. Het is echt elke nacht raak!
En het huis hebben ze nog net kunnen redden. Ik snap het echt niet. Die kl**tzak heeft in principe al iemand vermoord (brandweerman), en verder gaat hij nu ook niet echt heel voorzichtig te werk!! Wat als het was overgeslagen naar het huis en de mensen hadden het niet op tijd opgemerkt? Ik moet er niet aan denken!!!
het is gewoon te erg voor woorden , woon er zelf niet al te ver van af . stel je voor dat het dichterbij komt . snap best dat de mensen snachts niet meer durven slapen enz.
Ook dat met die caravan , dat dat jongetje er soms in sliep . gewoon te erg voor gedachten dat dat jongetje er in had gelegen
love_nadesh
Geplaatst: 23-03-10 00:05
Diegene moet echt opgepakt worden (ik woon in veendam) laten ze maar bij de manege uit de buurt blijven want daar komt het steeds dichterbij en ik zag laatst al zon vreemd persoon die op dit filmpje www.youtube.com/politiegrn precies het zelfde liep en me al vreemd aankeek en gouw de andere kant op keek