Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suuzepuus schreef:pfff natuurlijk kan dat in nederland. dat ka overal. en dat verpakken is toch ook onzin. openscheuren en je kunt erbij toch?!??!!
bij het vliegtuig van de konigin kwam die (achterlijke) alberto met hulp van andren. op een leger basis kwam hij met pasjes en tips van anderen. dat kan dus altijd iedereen....
als jij een witte jas aandoet kun je zo de ic opwandelen in een ziekenhuis. niemand die het merkt. logisch toch??
alleen normale mensen doen dat soort dingen niet. daarom vind ik het geen leuk programma meer om te kijken. hij maakt alleeen maar slapende honden wakker naar mijn idee.
jameyskatje schreef:als je besluit om te gaan vliegen (maar vermijd vliegtuigen, treinen en bussen zoveel mogelijk) kijk dan altijd goed om je heen, of je toevallig geen man met baard, jurk en donkere ogen ziet zitten.. zie je dat wel? gelijk wegwezen !
russel schreef:Dit is toch een herhaling van vorig jaar? Sindsdien is de beveiliging aangescherpt.
jameyskatje schreef:als je besluit om te gaan vliegen (maar vermijd vliegtuigen, treinen en bussen zoveel mogelijk) kijk dan altijd goed om je heen, of je toevallig geen man met baard, jurk en donkere ogen ziet zitten.. zie je dat wel? gelijk wegwezen !
suuzepuus schreef:. hij maakt alleeen maar slapende honden wakker naar mijn idee.