Tjonge jonge, ben helemaal stil van wat ik net gezien heb.
Ik was met mijn schoonmoeder en schoonzus aan het eten bij restaurant de Hof in Renswoude. We zagen op de weg een ambulance komen en autos omkeren. Wisten niet wat er was. Hoorde we even later van de serveerster dat er een ongeluk gebeurt was. De mensen die tegenover ons zaten waren weggereden vanaf de parkeerplaats. En die hebben een frontale botsing gehad. Er stonden meerdere ambulances, brandweer en politie. De auto is opengekraakt. De 2 voorin zaten toen al aan eht infuus. We hoorde ze kreunen. Echt ongelofelijk was het om te zien. De mensen voorin zaten ook beklemd. We zijn toen maar naar de auto gelopen en weggegaan.
Met mij alles ok. Maar wel heel heftig om te zien hoor. Mensen van de hof liepen gelijk met BHV vest. Was netjes geregeld allemaal. Maar vooral dat kreunen van die vrouw was apart...
De zoon van het echtpaar voorin de auto heb ik contact mee gehad via bokt.nl. Omdat hij geen actieve bokker is kan hij geen beriht plaatsen, daarom heeft hij aan mij gevraagd dit te doen.
Hoi hier met 1 van de familie leden van de mensen die betrokken waren bij het ongeluk. Het is nu +/- 01.30 en wat wij vernomen hebben is alles goed met de mensen, ze liggen in aparte ziekehuizen maar waren allemaal aanspreekbaar. 2 blijven er nog een nacht op de intensiefcare. Raar het internet je krijgt een melding dat je ouders een ongeluk hebben gehad met erbij een oom en tante en je leest al een reliese op het internet. Maar toch wel fijn dat er mensen meeleven. maar boven alles het gaat goed met de betrokkenen.
oke dank je ze leven nog maar me pa is goed er vanaf gekomen , me ma is er slechter aan toe, gebroken ribben en de andere mensen bestuder me tante is slecht klap long me oom heeft bijna alles gebroken rug ribben enzo enzo, ja het rare is dat die andere die erop is geklapt weg is gerend, en ja wat zouden ze zoeken???? vreemd hoor , zelfs de foto's staan op internet, zoek google naar ongeluk renswoude hofje en je zie de foto's . ik kon geen bericht zetten bokje omdat je eerst 25 dingen moet hebben verstuurt, vandaar dat ik je mailde , mischien kan jij een quote eronder zetten,. Nu doegh en toch wel oke dat mensen meeleven , groetjes