Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shadowflower schreef:ik weet het niet.... ik zal het vragen als ik weer moet werken (bij die snackbar dus )
Mijn bazen en collega's vinden het dus ook niet kunnen. Die mensen kunnen elk ogenblik worden opgeroepen om een leven te redden en je gaat als stadswachter een beetje een bon uitdelen.
Ik ga er vanuit dat hij in dienst was. anders nemen ze niet die gele auto mee. (oproepbaar )
KiWiKo schreef:ik snap al niet dat iemand in de baas zijn tijd een frietje gaat halen, laat staan fout parkeren
KiWiKo schreef:ik snap al niet dat iemand in de baas zijn tijd een frietje gaat halen, laat staan fout parkeren
Roxx schreef:Ik kan me toch niet voorstellen dat iemand 24 uur achter elkaar moet werken zonder pauze. Een patatje halen in de pauze is geen probleem natuurlijk, dan word je ook niet opgeroepen lijkt mij.
Nagini schreef:Misschien is het meer iets van solidariteit naar elkaar toe. Neee.. je moet inderdaad niet fout parkeren, want niemand mag fout parkeren. Maar kun je dan niet hier en daar een oogje dichtknijpen? Ik heb zelf zo iets van, laat dat gaan...
totdat er politie staat die een frietje komt halen en fout staat geparkeerd. Dan is er opeens niets aan de hand.
Roxx schreef:Ik kan me toch niet voorstellen dat iemand 24 uur achter elkaar moet werken zonder pauze. Een patatje halen in de pauze is geen probleem natuurlijk, dan word je ook niet opgeroepen lijkt mij.