Studiefinanciering kost te veel geld en moet worden afgeschaft.
brand los!!!!!
*en ook hoe jij er over denkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Teddy321 schreef:Ik vind het erg dubbel. Tegenwoordig is studeren voor iedereen mogelijk, met als gevolg dat er bijna alleen maar hoger opgeleiden zijn. wone handwerkmensen, zoaks loodgieters, stratenmakers enz) zijn er bijna niet.
Trouwens, ik heb geen kinderen dus waarom zou ik voor de studie van een ander betalen?
.......schiet maar.....
Asyaa schreef:Teddy321 schreef:Ik vind het erg dubbel. Tegenwoordig is studeren voor iedereen mogelijk, met als gevolg dat er bijna alleen maar hoger opgeleiden zijn. wone handwerkmensen, zoaks loodgieters, stratenmakers enz) zijn er bijna niet.
Trouwens, ik heb geen kinderen dus waarom zou ik voor de studie van een ander betalen?
.......schiet maar.....
Omdat 'wij' ook voor jou betalen mocht je werkloos worden / een ongeluk krijgen / met pension gaan.
verootjoo schreef:Ik ben tegen de complete afschaffing van de stufi. Maar wel voor het strenger controleren op uitwonende beurzen. Hoeveel mensen er in mijn klas niet uitwonend waren, en wél een uitwonende beurs hadden, dat is niet normaal
Teddy321 schreef:Ik vind het erg dubbel. Tegenwoordig is studeren voor iedereen mogelijk, met als gevolg dat er bijna alleen maar hoger opgeleiden zijn. wone handwerkmensen, zoaks loodgieters, stratenmakers enz) zijn er bijna niet.
.......schiet maar.....