Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjay schreef:heb net geld overgemaakt... vind t ook echt erg.... en grr hoe egoistisch sommige mensen zijn die ik er over spreek...
Nanda schreef:Enkele weken zag ik bij "Radar" dat miljoenen euro's die destijds op giro 555 waren gestort bij de Tsunami verdwenen zijn. Radar is wezen kijken bij zogenaamde opgezette projecten maar een hoop waren er domweg niet te vinden. Kortom geld is verdwenen en zeker niet ingezet voor welk doel het bedoeld was.
astridelise schreef:Ik hoorde op het journaal dat het geld wat "over" is van de Tsunami nu naar Haiti gaat.
Cassidy schreef:Ik hoorde op het nieuws dat de donaties in Nederland goed op gang komen.
En ik had ook gehoord dat er nog heel veel financiele middelen waren die opgehaald zijn tijdens de tsunami, en nog niet op de goede plek zijn beland. Het lijkt me dan ook een goede reden om delen van deze financiele middelen aan Haiti te geven, voor de eerste noodzakelijke opbouw van het land.
Cassidy schreef:Dus moet het geld maar blijven staan in afwachting tot er iets mee gedaan wordt, als het elders nog veel schrijnender is?