Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
odetteke schreef:chocobroodje schreef:Ik vrees alleen dat verbieden het juist aanrekkelijker gaat maken. Waar is het gezonde verstand van de mensen.
Dat zit iig niet bij de jeugdigen die vanaf september al lawinepijlen in putjes en onder auto's gooien en er zelf allerlei vuurwerkbommen mee maken
Jeddah schreef:Ik ben helemaal geen fan van vuurwerk, maar vind het verbieden ervan overdreven.
Het gaat om enkele dagen in het jaar.
Ja, er vallen zeker slachtoffers, maar die vallen ook met paardrijden en dat willen we ook niet verbieden
chocobroodje schreef:[***] schreef:Dat zit iig niet bij de jeugdigen die vanaf september al lawinepijlen in putjes en onder auto's gooien en er zelf allerlei vuurwerkbommen mee maken
Ik snap je zin niet helemaal
Chevano schreef:ik ben een fan van vuurwerk vind het mooi en zeker met oud en nieuw en zou dus ook nooit lid worden. Maar vind het wel vervelend als er voor oud en nieuw al afgestoken word . Ze moeten de verkoop gewoon verzetten door alleen op de 31e te verkopen . Misschien een beetje druk die dag. Maar bij de meeste kan je via internet bestellen en dan ophalen. Dan heb je ook geen last er van dat ze voor oud en nieuw afsteken. En probleem opgelost. Ipv drastisch te gaan verbieden enzo. Alles in Nederland moet maar verboden worden of aan banden gehaald worden en zo verder en wat gebeurt er het volk haalt dat zelf in handen door daar ook dus aan mee te werken!!!Met zulke dingen op te richten.
Jasper schreef:Als het één keer per jaar zou zijn, zou ik het met je eens zijn. Vanaf half november wordt hier al geknald. En wat schijnbaar erg leuk is: vanaf de fiets of uit de auto een vuurpijl of rotjes op de ezels afsturen