Voorlopig geen toezicht op pedofiel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luffie

Voorlopig geen toezicht op pedofiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 20:20

Dit artikel las ik vandaag op http://www.rtlnieuws.nl :

Citaat:
VOORLOPIG GEEN TOEZICHT OP PEDOFIEL

De Eindhovense pedofiel Sytze van der V. kan nog maanden zonder toezicht gaan en staan waar hij wil. Zolang de zaak in behandeling is bij de Hoge Raad, hoeft hij niet naar de reclassering.
De cassatiezaak wordt met voorrang behandeld, zegt de raad, maar ook dat duurt lang. De burgemeester van Eindhoven wil snel een uitspraak. Hij wil de pedo niet in zijn stad hebben.

Ook de gemeente Utrechtse Heuvelrug probeerde hem weg te houden. Maar de rechter zette beide keren een streep door een stadsverbod. De Tweede Kamer houdt er vanavond een spoeddebat over.

Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/12_december/10/binnenland/voorlopig-geen-toezicht-op-pedofiel.xml
Wat vinden jullie hier nou van?? Het is toch te gek voor woorden dat door administratieve rompslomp zo'n pedofiel nog maanden zonder toezicht rondloopt??
Laatst bijgewerkt door Prrrr op 10-12-09 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Aangepast aan citeerregels. Voortaan zelf doen?

Prrrr

Re: Voorlopig geen toezicht op pedofiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:22

Als er nou een stad was die geen illegale acties ondernam, een willekeurig Eindhoven, bijvoorbeeld, dan had hij al bij de reclassering gezeten. Al dat protest werkt dus gewoon averechts...

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 20:25

Dus volgens jou komt het door de stad Eindhoven dat hij nog steeds niet bij de raclassering loopt??

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 01:12

Zolang hij nergens is ingeschreven kan hij niet bij de reclassering terecht... Je mag het ook aan de Utrechtse Heuvelrug toeschrijven.

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 02:05

Ik weet wel, dat waar hij ook komt te wonen er buurtbewoners zijn waarbij hij niet veilig is, als hij in mijn buurt komt te wonen houdt hij het niet lang uit hoor.. Pedofielen worden regelmatig toegetakeld op straat. Bij een pedofiel in Den Bosch waren er ook vaak mensen die hem lastig vielen toch? Ik vind sowieso dat zulke mensen niet vrij rond moeten lopen en als ze al op vrije voeten komen hoort alles geregeld te zijn. Maarja daar maken ze wel vaker fouten helaas :(

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 13:17

Schandalig vind ik dat. En straks lopen ze te janken omdat hij weer de fout in gegaan is. Dit soort mensen vallen 9 van de 10 keer terug in hun oude gedrag. Maar ach dan laten we dat kind toch in therapie gaan? Dan houden we in ieder geval mensen aan het werk. In en in triest, zo'n idioot zou zich maar aan je kind vergrijpen...