Aanschuiven bij diner met Obama

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AapjeAstrid

Aanschuiven bij diner met Obama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-09 13:06

Citaat:
Zonder uitnodiging bij Obama WASHINGTON
Een doodgewoon Amerikaans echtpaar blijkt dinsdag te zijn aangeschoven bij het staatsdiner van president Obama dinsdag met de Indiase premier Manmohan Singh. het stel wist de zaal in te komen en mee te eten, ook al waren ze niet uitgenodigd, stonden ze niet op de gastenlijst en hadden ze geen stoel toegewezen gekregen.

Dat meldde de Amerikaanse krant The Washington Post donderdag. De Amerikaanse geheime dienst onderzoekt hoe de twee ongenode gasten, Tareq en Michaele Salahi, erin zijn geslaagd de enorme beveiliging van het Witte Huis te omzeilen. Een woordvoerder benadrukte dat de aanwezigen nooit in gevaar zijn geweest.

Het echtpaar Salahi werd voor aanvang van het galadiner gesignaleerd bij de ingang van het Witte Huis. Enkele uren later, toen het banket was afgelopen, plaatsten ze foto's van hun avond op de netwerksite Facebook. Op een afbeelding poseren ze met de Amerikaanse vicepresident Joe Biden. Hier is een filmpje te zien over een en ander... en hieronder een filmpje van CNN hierover.

bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/5417 ... html?p=3,1
Staat ook een interessant filmpje bij op de site :)

Haha, deze mensen zijn dus aangeschoven bij het diner met Obama.
Ze hadden geen uitnodiging en konden toch zo gaan mee-eten.
Vind ik wel een stunt!
Aan de andere kant is het best erg dat zo gemakkelijk de beveiliging omzeild kan worden.
Het hadden namelijk ook mensen met slechte bedoelingen kunnen zijn.
Ook vind ik het vreemd dat ze pas opgemerkt worden als ze zelf foto's op facebook plaatsen.
Er is niemand die zich tijdens of na het diner heeft afgevraagd wat die mensen daar deden!

Marchador

Re: Aanschuiven bij diner met Obama

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 15:58

Heel bizar dat dit zomaar kon, maar toch moet ik er wel om lachen.. is het niemand opgevallen :D :D?

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 16:36

_O- Geniaal!

Maar wel echt bizar dat zoiets gewoon mogelijk is zeg.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 17:38

Zou zomaar een aflevering van Undercover in Nederland kunnen zijn. Was het niet Alberto Stegeman die lekker zat te dineren? ;)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 17:51

Majo haha daar zat ik inderdaad ook aan te denken had zomaar Alberto Stegeman kunnen zijn.

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 18:00

+:)+

Er gaan wel een paar ontslagen vallen denk ik... :=

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 20:11

Helemaal te gek. Ik zou het zelf niet durven maar misschien is het wel een of andere weddenschap. Nou, dan hebben ze wel gewonnen. Of gewoon kijken wat er allemaal mogelijk is in dat wereldje. Geen mens die iets zegt of raar staat te kijken. Ze zagen er heel chique uit dus het viel niet op.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 20:28

Gaaaf! Dit vind ik nog eens een goede stunt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 12:50

Haha, dat is echt een stunt! Op het filmpje doen ze ook gewoon of heel normaal is dat ze er zijn, vallen hierdoor denk ik niet op en niemand durft te vragen wie ze zijn denk ik, bang om een flater te slaan!

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 12:52

Het waren toch bekende partycrasher of niet? Alleen dit was wel een hele grote stunt. Was wel kans dat ze vast kwamen te zitten trouwens.