..Ik begin het me steeds vaker af te vragen! Vanmorgen weer op de voorpagina : Tiener vermoord door tiener! Waarom? Omdat ze verliefd waren op hetzelfde meisje.. Het is toch gewoon te zot voor worden! Het staat meneer even niet aan en dan maak je hem maar gelijk dood? Ik heb er gewoon geen woorden voor.. Was vandaag in m'n stage klas en toen hadden er 2 ruzie, toen hoorde ik ook al..Ik maak je dood! (kind van 8) Ik dacht dat ik gek werd teon ik het hoorde... Het begint allemaal al op steeds vroegere leeftijd! En wat wordt er aan gedaan? Helemaaal niets!
Klopt Maar het lijkt tegenwoordig steeds erger en gekker te worden en vooral vroeger te beginnen! Als het er vroeg al inzit, wat moet er dan later wel niet van terecht komen?
Spip
Geplaatst: 23-11-09 20:19
Ze zeggen dat de wereld pas over weet ik het hoeveel jaar vergaat, maar ik wed dat me mens hem al eerder om zeep weet te helpen
Over dit specifieke onderwerp is er nog geen officiële mededeling gedaan - alle reacties in dit topic zijn dus per definitie gebaseerd op speculatie. Dat is niet de bedoeling op NM. Voorlopig hier dus een slotje, totdat er meer duidelijk is.