Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Rana schreef:ik zag hem op telegraaf.nl.... heb er smakelijk om gelachen, je zou bijna denken dat het een grapje is aangezien ik ze nergens vastgeknupt zie
Misschien zitten er wel haken in de muur? Ken de situatie daar ter plekke niet...
Cinnepin schreef:of je een paard een voertuig kan noemen zullend e meningen over verschillend zijn maar ik vind van iet
Wel dient een ruiter zich aan de verkeersregels te houden die je ook b.v op een fiets hebt dus een voertuig.
Vind de foto wel hilarisch trouwens
__Laura schreef:Siggislief schreef:Ik wil best voor je kijken als ik weer naar het dorp ga [centrum]__Laura schreef:HAHA daar kom ik vandaan
Ze hebben geen haken oid in de muur, heb dit ook nog niet gezien! Waarschijnlijk hebben ze de fotograaf een kiekje gegund & staan de agenten net buiten beeld
Abeltje77 schreef:ThaGirl schreef:Wie zegt trouwens dat dit 'politiepaarden' zijn? Ik kan dat niet zien hoor aan die konten
Misschien gewoon 2 lollige paardenmeisjes die het grappig vonden zo'n foto te maken
Precies! Ook mijn eerste gedachte. Ik dacht dat pp toch wel wat meer bescherming ed om hebben.