Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlies85 schreef:Soms heb ik het idee dat je als buitenlander in Nederland beter af bent.
Heb verder niks tegen buitenlanders hoor
KiWiKo schreef:polen zeuren niet, zeiken niet...... en werken gewoon hard
je kan een werkgever het niet kwalijk nemen dat deze in polen meer brood ziet dan in de verwende Nederlanders
KiWiKo schreef:polen zeuren niet, zeiken niet...... en werken gewoon hard
je kan een werkgever het niet kwalijk nemen dat deze in polen meer brood ziet dan in de verwende Nederlanders
Equidea schreef:Dus... Elke werknemer in NL in de toekomst alleen nog Pools. En nederlanders mogen dan zeker in polen gaan werken?
Gaat wat ver niet waar... Moet wel binnen de perken blijven.
Equidea schreef:KiWiKo schreef:nee hoor, de werkgever wil de beste man voor de baan
Dus... Elke werknemer in NL in de toekomst alleen nog Pools. En nederlanders mogen dan zeker in polen gaan werken?
gekkesies schreef:Equidea schreef:Dus... Elke werknemer in NL in de toekomst alleen nog Pools. En nederlanders mogen dan zeker in polen gaan werken?
Ik ben het met je eens dat dat te ver zou gaan, maar het werk dat de Polen hier (over het algemeen) doen is werk waar 99% van de Nederlanders zich te goed voor voelt. Ik geef die werkgevers geen ongelijk dat ze goede krachten uit Polen aannemen dan..
unicorn_kiss schreef:Bekachelijk hé hoe royaal buitenlanders behandeld worden.
Las laatst over een uitkering van 500 euro per dag(!!!) dat ze kregen omdat de regering in Belgie hen geen dak konden bieden. Stuur ze dan toch gewoon lekker terug.
Equidea schreef:marlies85 schreef:Soms heb ik het idee dat je als buitenlander in Nederland beter af bent.
Heb verder niks tegen buitenlanders hoor
Nee maar op deze manier krijg je wel een beetje een reden ervoor...
Vind het ook maar niks dat al die poolse mensen hier werken... terwijl er toch nog imo vrij veel mensen geen werk hebben.
Het is niet zo dat er een overvloed aan werk is... Het was anders geweest als dat wel zo was.