Lijk gevonden in vakantiehuisje in Kessel (limburg)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Lijk gevonden in vakantiehuisje in Kessel (limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-09 23:14

Citaat:
Lijk gevonden in vakantiehuisje Kessel

In een vakantiewoning aan het Veersepad in Kessel is zondagavond het levenloze lichaam van een persoon gevonden. De politie sluit niet uit dat de persoon door een misdrijf om het leven is gebracht.
Het lichaam werd zondagavond rond tien uur gevonden in de vakantiewoning. Over de leeftijd, plaats van afkomst en het geslacht wil de politie in het kader van het onderzoek niets kwijt.

Ook over de doodsoorzaak kan en wil de politie niets zeggen. Een sectie op het lichaam, die deze week plaats zal vinden, moet daarover meer duidelijkheid verschaffen.

Citaat:
Gevonden lijk in Kessel blijkt Duitse

Het lijk dat afgelopen weekend in Kessel is gevonden blijkt een 69-jarige vrouw uit Krefeld. Dat meldt een woordvoerder van de politie Limburg-Noord.
De politie trof het levenloze lichaam zondagavond omstreeks 22.00 uur aan in vakantie-appartement De Postiljon aan het Veersepad. Over de doodsoorzaak kon de politie gisteren nog niets zeggen. Een sectie op het lichaam, dat deze week wordt uitgevoerd, zal daarover meer duidelijkheid moeten verschaffen. Een misdrijf wordt niet uitgesloten.

http://www.limburger.nl/article/2009092 ... /562776104

http://www.limburger.nl/article/2009092 ... /254004477

Dat is gewoon in mijn dorp. Ik fietste er maandagavond nog langs, ik vroeg me al af waarom er politie stond en waarom het met linten was afgezet (toen wist ik nog niet dat er een lijk gevonden was). Zoals in het bovenste bericht schijnt het door een misdrijf te zijn, en hier gaan ook de geruchten dat de vrouw vermoord is. Echt vreemd dat dat in míjn dorp gebeurt, zo'n dingen gebeuren in Rotterdam niet in dat dorp wat na 3 straten zo'n beetje afgelopen is. Het is trouwens niet het eerste, die ijzeren pinnen in die kuilen in het bos, dat was ook hier.

Waar gaat het toch heen met nederland, het is al erg dat dit soort dingen in de randstad gebeuren, maar als je zelfs in de kleine dorpjes al niet meer veilig op straat kunt rondlopen. Ik ben echt verbijstert dat dat hier is gebeurt. Afschuwelijk.
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 25-09-09 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 23:18

brrrrrr..

ik woon in de buurt van Rotterdam en ben van maandag tot vrijdag in rotterdam maar wij rotterdammers kijken hier nog van op hoor :D