Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Sja, ik vind het niet zo gek...
Mensen moeten ook eens gebruik maken van hun studies, dus ermee aan het werk.
De tijd van de eeuwige studenten is voorgoed voorbij. Het kan niet meer zoals vroeger dat je op je 30e of 35e nog steeds studeerde. Dat wordt terecht uitgebannen op deze manier.
De tijd van de eeuwige studenten is voorgoed voorbij. Het kan niet meer zoals vroeger dat je op je 30e of 35e nog steeds studeerde. Dat wordt terecht uitgebannen op deze manier.
Billy schreef:Er zijn zelfs studenten die 3x verkeerd kiezen. Moet de maatschappij daar voor opdraaien?
Kom nou....
Daarbij zijn er mogelijkheden genoeg om te lenen als je echt verder wilt studeren, dus de beperking zit m in je bereidheid eigen geld in je toekomst te steken
Billy schreef:Er zijn zelfs studenten die 3x verkeerd kiezen. Moet de maatschappij daar voor opdraaien?
Kom nou....
Daarbij zijn er mogelijkheden genoeg om te lenen als je echt verder wilt studeren, dus de beperking zit m in je bereidheid eigen geld in je toekomst te steken
Kom nou....
Billy schreef:Ik vind lenen voor je studie wat anders dan lenen voor een kekke auto onder je kont. Maar ik heb niet gestudeerd, dus ik zal wel te dom zijn om dit te snappen of zo.
Ik heb nl altijd gewerkt, vanaf mn 21e
Tulandro schreef:Ik ken inderdaad erg veel studenten die hun studie niet afmaken en weer switchen.