"Gollum" jaagt kinderen stuipen op het lijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

"Gollum" jaagt kinderen stuipen op het lijf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 22:15

Afbeelding
Citaat:
Mystery beast terrified kids
TERRIFIED locals in a South American town are running scared after a strange creature they describe as "Gollum" crawled out of a lake and charged schoolkids.
The beast — which has "sparked fear and confusion" in the small town of Cerro Azul, Panama — was spotted on Saturday when four 14 to 16-year-olds were playing by the waterfront.

According to their account, reported by Panamanian news service Telemetro, the youngsters "screamed" when the five-foot creature emerged from a cave and started clambouring over rocks towards them "as if to attack them".
Afbeelding

Weird ... the slimy beast
In a "desperate bid to defend themselves" the four terrified boys said they hurled rocks at the strange creature to kill it, before throwing its corpse in the water and running away.

Their disbelieving parents returned to the lake the following day — and were stunned to discovered the beast's body washed up on the shore.

Experts have yet to examine the images — or make any statements regarding their discovery.
But locals told Panama news channels, who ran the story, that the water-monster was "Gollum from Lord of the Rings".
One said: "I have only seen that creature once before - and it was in the Tolkien film."

The fictional Gollum — originally known as Smeagol — was a hobbit whose later name was derived from the "disgusting gurgling, choking cough he made".

JRR Tolkien — who wrote the Middle Earth adventures — said of the character: "He had become deformed and twisted in both body and mind by the corruption of the Ring.

"His only desire was to possess the Ring which had enslaved him, and he pursued it for many years after he lost it."

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... -kids.html

Nou denk ik niet dat dit Gollum is :+ want die woont niet in Zuid Amerika :D
Maar wat is dit wel? En waarom moest het direct dood? Snap dat die kinders geschrokken zijn, maar dit is ook weer zo wat :=
Heeft iemand een idee wat dit wél kan zijn? En wat vinden jullie van de hele gang van zaken?

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:18

hier komt weer een beetje het zelfde idee over dat gedoe met die alien op me af.... het lijkt wel een beetje op een foetus van iets ofzo.... lijkt me niet waarschijnlijk dat t geleefd heeft..... beetje vage fotos ook kan dr eigenlijk net niks mee

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:19

Uhhhhh... Zuid Amerika is nog steeds Amerika :+ Is dit wel echt, zo met die tong eruit enzo.. Raar ding, inderdaad een beetje foetus achtig.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:19

Wat ziet dat er raar uit. Zou het wel echt zijn?

mercurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:21

wie weet wat het is,mag me het vertellen,lijkt wel een dino :D

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:22

Volgens mij is dit hartstikke nep :+

rockwitch

how cute. Ik geloof nooit zo in dit soort dingen

Yorghos

Ik vind de foto's niet erg duidelijk, maar het doet mij een beetje denken aan een schildpad zonder schild...
Maar of dit echt is? Zou niet de eerste keer zijn dat zo'n verhaal bij nader onderzoek doorgestoken kaart blijkt te zijn.

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:24

Ziet er meer uit als iets wat al een tijd dood is,gezwollen en z'n haren kwijt.
Geweldig nieuws!

fraznic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:25

Ik dacht ook meteen aan een foetus... maar toen las ik dat het levend was geweest en de kinderen had aangevallen.... stom dat ze dan "toevallig" alleen maar dode-foto's hebben... dus ik blijf erbij dat het een verzonnen verhaal is met de foto van een mislukte foetus van een of ander beest.

rockwitch

Ik vind het altijd beetje jammer dat ze niet het hele ding op de foto hebben dan, als het echt zou zijn, nu zie je verder geen poten en dat soort dingen dus geloof ik nog minder dat het echt is.

Charica

Ik vindt hem schattig! :( Jammer dat ie dood is!

potverdikkie

Yorghos schreef:
Ik vind de foto's niet erg duidelijk, maar het doet mij een beetje denken aan een schildpad zonder schild...
Maar of dit echt is? Zou niet de eerste keer zijn dat zo'n verhaal bij nader onderzoek doorgestoken kaart blijkt te zijn.

Zo, daar zeg jij inderdaad wat! Een reuze schildpad zonder schild! Dat wil ik wel geloven indd :j :j

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:26

Yorghos schreef:

Nou inderdaad, nu je het zegt :P , daar lijkt het wel een beetje op!
In een soort van gemuteerde vorm.. MOEHAHAHAHAHAHA }>

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:26

Ja idd een schildpad zonder schild. Daar lijkt het wel op, alleen zijn de poten dan geloof ik te lang??

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:27

Ze gaan er van uit dat het waarschijnlijk een luiaard zonder beharing is.

Jammer dat deze kinderen zo met dit diertje om zijn gesprongen... Als het niks doet waarom zou je het dan aanvallen ?
En het lijkt inderdaad wel erg schattig :o
Laatst bijgewerkt door uniekhorse op 17-09-09 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:27

Wat een Schatje! :D
Vind 't er wel geloofwaardig uitzien maarja, tegenwoordig kunnen ze alles er geloofwaardig uit laten zien! :+

botje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:28

Wohw, cool.
Zou het echt zijn? Ik denk het niet, komt uit The Sun, dat is geloof ik nog een ergere pulp-krant dan de Telegraaf.

Maareh, what the hell, waarom in godsnaam doodgooien?
Nee, indd, als er zo iets naar je toekruipt, waarom wegrennen als je het ook kan stenigen? :?

joyce2

Re: "Gollum" jaagt kinderen stuipen op het lijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:32

Bizar hoor, zou het weer zo'n mediastunt zijn??

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:34

Misschien heeft het monster van Loch ness zich proberen voort te planten?? :Y)

Nee.. ik vind het er een beetje raar uit zien.. kan me goed voorstellen dat die arme kids zijn geschrokken..

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:38

wow vet! jammer dattie dood is :(
lijkt een beetje op dat schaap van de film the black sheep :+ domme film maar goed :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:39

Volgens mij gewoon een opblaaspop...

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:43

Helma_Amber schreef:
Ja idd een schildpad zonder schild. Daar lijkt het wel op, alleen zijn de poten dan geloof ik te lang??

tja.......heeft wel heule lange poten inderdaad...... dus toch geen schildpad.

Berdien

Re: "Gollum" jaagt kinderen stuipen op het lijf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 22:46

Een kale luipaard? Maar hij heeft helemaal geen katachtige kop.
Je ziet inderdaad wel poten op de foto's.

Tja, en dat er geen levende foto's van zijn voor die kinderen hem doodmaakten.. nog niet elk kind loopt rond met een mobieltje met daarop een camera, gelukkig :=

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 22:46

Wtf! Iehwl!
Sorrie, dat was de eerste reactie xD

Een schildpad.. tsja dat hoofd heeft er indd wel wat van weg, maar hoe komt dat beest dan zonder schild te zitten? En waarom heeft ie dan zo'n aparte kleur?

Een luiaard zonder haar, zou kunnen. Doet me ook wel beetje aan een aap denken, vanwege de neusgaten. En dan zouden die lange poten ook wel kloppen. Maar hoe komt dat beest in godsnaam zonder haar te zitten :=

Als ik naar dat vierkantje kijk met die 4 foto's, en dan linksboven, lijkt het wel een mens :=