Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faux schreef:Ach, zoals Jan Marijnissen gister zei: "Lekker zo door laten gaan."
Dan betekent hij straks zijn eigen einde.
Kan mij niet snel genoeg zijn.
Somebody_ schreef:Veel mensen stemmen op Wilders, omdat ze vinden dat hij 'veranderingen' te weeg kan brengen, maar of dit de juiste veranderingen zijn.... Mijn motto wat betreft Wilders: Een echte meerderheid zal hij in z'n eentje nooit krijgen, en geen partij die met hem samen wil, dus lekker laten kletsen
Barmat schreef:Somebody_ schreef:Veel mensen stemmen op Wilders, omdat ze vinden dat hij 'veranderingen' te weeg kan brengen, maar of dit de juiste veranderingen zijn.... Mijn motto wat betreft Wilders: Een echte meerderheid zal hij in z'n eentje nooit krijgen, en geen partij die met hem samen wil, dus lekker laten kletsen
Feit is wel dat als hij de grootste partij van NL wordt, en CDA bijvoorbeeld tweede, dat er zo een coalitie gevormd is hoor.... CDA heeft namelijk al gezegd dat ze graag willen regeren. En dat ze een samenwerking met PVV niet uitsluiten. Laten we dan maar niet hopen dat het op deze uitslag uit gaat draaien.
Een samenwerking met bijvoorbeeld SP of Groen Links dat zal um idd niet gaan worden nee
Citaat:Balkenende blij verrast door Wilders DEN HAAG -
PVV-leider Wilders heeft premier Balkenende blij verrast tijdens de algemene beschouwingen in de Tweede Kamer. Naar aanleiding van geruchten over een mogelijk Europees avontuur van Balkenende, vroeg PVV-leider Wilders naar het aanblijven van de premier. Dit tot groot genoegen van de premier zelf.
„Wat is dit voor mij een fantastisch moment”, verwees Balkenende naar de eerdere momenten dat Wilders steevast om het aftreden van Balkenende vroeg. „En dan nu de vraag: u gaat toch niet weg. Dit is een van de grootste momenten van de heer Wilders in de Kamer”, zei Balkenende. De opmerking leidde tot enige hilariteit in de Kamer.
MoonChloe schreef:Pashon schreef:Wilders is misschien niet zo tactisch in zijn uitspraken maar hij zegt toch wat veel mensen denken.
getver ik hoop echt dat het niet zo is??