Vrouwen gaan meer vreemd dan mannen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Vrouwen gaan meer vreemd dan mannen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 12:20

http://www.nu.nl/lifestyle/2074252/vrou ... nnen-.html

AMSTERDAM – Vrouwen gaan met 40 procent vaker vreemd dan mannen, die in 30 procent van de gevallen de scheve schaats rijden. De grootste reden voor de vrouw om ontrouw te zijn is verveling, maar ook te diep in het glaasje kijken gaat nog wel eens ten koste van de monogamie.

Volgens mij denken alle vrouwen (of in iedergeval hier op Bokt) daar anders over :+

Pashon

Re: Vrouwen gaan meer vreemd dan mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:21

absoluut.

er zullen ongetwijfeld ook genoeg vrouwen zijn die hun boekje te buiten gaan.
Maar alle gevallen die ik ken in gezinnen die vreemdgingen waren toch echt de mannen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:23

het zijn onderzoeken he..vrouwen bekennen mss hun fouten tijdens hun onderzoek gewoon en de mannen geloven er gewoon in dat het niet gebeurd is, dus kruizen ze nee aan :P (mooi verzonnen theorie toch, haha).

Absoluut, vrouwen gaan net zo hard vreemd..althans in deze omgeving, zie ik wel eens dingen gebeuren waarbij ik denk, huh??

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:23

Ik dacht eerder dat het ongeveer evenveel was..
dit verbaast me dus wel een beetje ja :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:24

:o ik ben heeuuul heuuull monogaam tot ik die ene tegenkom

Rennie89

mannen gaan volgens mij toch echt vaker vreemd :') vrouwen zijn echt niet zo hoor, of ze moeten vrouwen van 15 tot 22 hebben geintervieuwd :+

_Tara_

Las hier laatst ook al iets over in de Cosmo. Weet alleen van mezelf dat ik het echt nooit zou doen. Als ik al de neiging zou hebben zou ik toch eerst in m'n relatie gaan kijken of ik daar nog wel mee verder wil.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:25

Amy77 schreef:
het zijn onderzoeken he..vrouwen bekennen mss hun fouten tijdens hun onderzoek gewoon en de mannen geloven er gewoon in dat het niet gebeurd is, dus kruizen ze nee aan :P (mooi verzonnen theorie toch, haha).

Haha, mooie theorie inderdaad! Kan toch wel he

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:27

Naar mijn idee zijn er meer mannen die vreemd gaan. Maar misschien kunnen ze gewoon niet zo goed liegen en worden ze makkelijker betrapt dan vrouwen? Of mannen worden verlinkt door de vrouw waarmee ze vreemd gaan }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:29

lifaya schreef:
mannen gaan volgens mij toch echt vaker vreemd :') vrouwen zijn echt niet zo hoor, of ze moeten vrouwen van 15 tot 22 hebben geintervieuwd :+

ik dacht het niet. Juist getoruwde vrouwen met jonge kinderen gaan vaker buiten de deur eten. een vrijgezelle vriend van ons heeft bij dit type het meeste "beet".

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:31

faye schreef:
lifaya schreef:

ik dacht het niet. Juist getoruwde vrouwen met jonge kinderen gaan vaker buiten de deur eten. een vrijgezelle vriend van ons heeft bij dit type het meeste "beet".

dat die vriend toevallig scoord in die catagorie wil niet zeggen dat dat in het hele land zo is en dat alle vrouwen hetzelfde zijn.

Ik blijf erbij, dat onderzoek is gesaboteerd en mannen gaan vaker vreemd :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:32

lijkt mij juist dat de vrouwen dan sirrieuzer worden... althans, dat lijkt mij vrij normaal :+ en die mannen die bij de wallen kwamen dan? :')

Nee ik kan er niet echt over oordelen, maar volgens mij zijn dit soort uitslagen niet echt betrouwbaar, gezien ze dan maar een selectie vrouwen intervieuwen en dan kunnen net de "verkeerde" er tussen zitten :+

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:34

Oud collega ging met een groep vrouwen naar Valkenburg. Dat deed die groep al jaren en zij was voor het eerst mee. Was ook meteen voor het laatst, alle vrouwen gingen vreemd. Waar ze waren stonden ze er al om bekend....

Dus om te zeggen dat het niet zo kan zijn..........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:34

Pashon schreef:
faye schreef:
]

dat die vriend toevallig scoord in die catagorie wil niet zeggen dat dat in het hele land zo is en dat alle vrouwen hetzelfde zijn.

Ik blijf erbij, dat onderzoek is gesaboteerd en mannen gaan vaker vreemd :j

En mannen zijn wel allemaal hetzelfde? :+
Die mannen doen het toch met vrouwen, nietwaar?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:35

Las begin deze week dat 25% van de mannen vreemdgaat en 10% van de vrouwen.

Stond in een blad dat bij de fysio in de wachtkamer lag. Was een stuk over een boek dat gaat over minaressen.

Oeless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:36

Ik denk dat mannen inderdaad minder vreemd gaan, vrouwen zullen namelijk veel eerder ontkennen. :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:38

Ik blijf erbij dat het niet klopt. Mannen gaan veel makkelijker vreemd. Als een vrouw vreemd zou gaan, dan is het niet alleen voor de seks, maar ook voor liefde, over mannen kan ik het niet zeggen :+ die lopen hun pik achterna :+ (niet allemaal, maar een selecte groep)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:39

faye schreef:
En mannen zijn wel allemaal hetzelfde? :+
Die mannen doen het toch met vrouwen, nietwaar?

haha nee tuurlijk zijn niet alle mannen hetzelfde.
mannen doen het met vrouwen maar dat wil niet zeggen dat de vrouwen waar ze het mee doen ook allemaal bezet zijn. andersom idem dito uiteraard.

hoe dan ook in onze omgeving zijn het voornamelijk de mannen die vreemd gaan, of de vrouwen zijn niet wild genoeg in bed hier in deze streek dat ze daarom maar buiten de deur moeten gaan eten

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:40

Ik heb het altijd al gedacht. Mannen zijn alleen zo knullig dat ze schuldgevoel krijgen en dus gaan opbiechten en vrouwen kunnen zich heel goed niet schuldig voelen en beter geheimen bewaren.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:41

lifaya schreef:
Ik blijf erbij dat het niet klopt. Mannen gaan veel makkelijker vreemd. Als een vrouw vreemd zou gaan, dan is het niet alleen voor de seks, maar ook voor liefde, over mannen kan ik het niet zeggen :+ die lopen hun pik achterna :+ (niet allemaal, maar een selecte groep)

Waarom gaan mannen veel makkelijker vreemd? Heb nog nooit zoiets stoms gehoord dat een vrouw liefde zoekt in een slippertje hoor. Heb heel wat seksrelaties gehad, pure lust, niets liefde aan hoor :+ En je
doet net alsof mannen niet kunnen nadenken??

Het is me om het even of mannen of vrouwen vaker vreemd gaan, ze doen maar, zulke onderzoeken berusten toch nooit op waarheid.

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:42

Zo'n onderzoek moet je niet al te serieus nemen hoor.
Hoe kan de onderzoeker nu weten of dat iedereen wel de waarheid spreekt. Niet iedereen komt graag naar buiten met overspel. Er is naar mijn mening een percentage die niet volledig antwoord.
Verder kan ook de definitie van vreemdgaan niet bij iedereen overeen komen. Dit kan ook van invloed zijn op de uitkomsten van het onderzoek .

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:43

Kukkie schreef:
Ik heb het altijd al gedacht. Mannen zijn alleen zo knullig dat ze schuldgevoel krijgen en dus gaan opbiechten en vrouwen kunnen zich heel goed niet schuldig voelen en beter geheimen bewaren.

Zo denk ik er ook over. Is ooit eens een artikel geweest dat er best wel een aardig percentage kinderen op deze wereld lopen waarvan de vader niet de vaste partner van de moeder is. Dit dus te verstaan in een relatie tussen beide partijen, dus niet de nieuw samengestelde gezinnen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:44

Seksrelatie tuurlijk :P maar in de meeste gevallen heeft de vrouw dan geen man :+

Tuurlijk denken mannen wel na, maar mannen zijn (volgens mij) makkelijker te verleiden dan vrouwen. Mijn vreindinnen zijn nog nooit vreemd gegaan en hun vriend wel ;) vriendin van mij zegt altijd dat ze een vriend heeft en zal dus ook nooit vreemdgaan.

Ik heb daarentegen zat jongens meegemaakt die makkelijk hun ding deden terwijl ze een vriendin/vrouw thuis hadden met een kind...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:44

bulck schreef:
Kukkie schreef:

Zo denk ik er ook over. Is ooit eens een artikel geweest dat er best wel een aardig percentage kinderen op deze wereld lopen waarvan de vader niet de vaste partner van de moeder is. Dit dus te verstaan in een relatie tussen beide partijen, dus niet de nieuw samengestelde gezinnen.

Klopt, ging om een schrikbarend aantal kinderen :))
Denk inderdaad ook dat vrouwen geniepiger en achterbakser zijn, mannen zijn vaak wat dommiger, wat nonchalanter, vallen denk ik eerder door de mand.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:45

bulck schreef:
Kukkie schreef:

dat wil niet zeggen dat de vrouw dan per definitie vreemd is gegaan.
tuurlijk zullen er ook genoeg "buitenechtelijke" kinderen zijn, maar geloof niet dat het deel van buitenechtelijke kinderen groter is als dat de vrouw om andere redenen weg is gegaan bij de biologische vader.