Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raggel schreef:Och een groot stuk grasland waar op het moment toch niets mee wordt gedaan, dan vind ik dat dat best moet kunnen.
Maar een afgezette weide waar paarden/andere dieren in lopen, is een heel ander verhaal. Al denk ik dat de ballon vaarder daar ook wel op let.
Nu moet ik zeggen dat ik er ook totaal geen ervaring mee heb.
just_bassie schreef:Een vaste landingsplek?En als de wind de andere kant uit gaat dan?
Of al het bijna niet waait?
En schade..dat valt wel een beetje mee!Ze proberen al om op begraasde of gemaaide percelen te landen, maar ja dit lukt niet altijd
En ik heb ze bij ons in de omgeving nog nooit 2x op het zelfde perceel zien landen.
En dat ze tussen het vee landen heb ik ook nog nooit gezien!(dat mogen ze trouwens niet eens)
just_bassie schreef:Een vaste landingsplek?En als de wind de andere kant uit gaat dan?
Of al het bijna niet waait?
En schade..dat valt wel een beetje mee!Ze proberen al om op begraasde of gemaaide percelen te landen, maar ja dit lukt niet altijd
En ik heb ze bij ons in de omgeving nog nooit 2x op het zelfde perceel zien landen.
En dat ze tussen het vee landen heb ik ook nog nooit gezien!(dat mogen ze trouwens niet eens)
Caira schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/4410 ... tml?p=13,1
De reactie was buiten proportie maar ik kan heel goed voorstellen dat de agrarier witheet is. Het is toch van de zotte dat ballonvaarders zomaar op iemands eigendom mogen landen zonder vooraf toestemming te vragen. Ik snap dat dat moeilijk is, maar dat lijkt mij het probleem voor de ballonvaarder. Ik weet wel dat als ze bij mij in de weide met paarden zouden landen dat ik ook niet voor mezelf in zou staan.