Ik las net dat MJ homosexuele relaties bleekt te hebben.. op www.msn.nl weet dat dit geen betrouwbare bronnen zijn
hier het artikel:
Michael Jackson had een hele rij geheime homoseksuele affaires, waarvoor hij soms midden in de nacht, verkleed als vrouw, naar goedkope hotels sloop. Dat zegt schrijver Ian Halperin, auteur van de zojuist uitgekomen biografie 'Unmasked: The Final Years of Michael Jackson.' Halperin beweert dat "zo goed als iedereen om hem heen" van zijn seksuele geaardheid afwist. Tevens spoorde hij twee van Jacksons vermeende mannelijke liefdes op. Eén van deze lovers vertelde Halperin: "De eerste keer dat we seks hadden zei hij tegen mij 'The King of Pop is going to lick your lollipop.' Ik moet nog steeds lachen als ik er aan terugdenk." Halperin vertelt zelf dat zijn homoseksualiteit geen geheim was voor de mensen die Jackson kenden. "Zo goed als iedereen vertelde het me," aldus de auteur. "Zelfs zijn meest felle verdedigers, mensen die in zijn onschuld geloven omtrent de kindermisbruikzaken, beamen dat hij homoseksuele gevoelens had." De twee mannelijke liefdes van Jackson, die Halperin in zijn boek aanhaalt, zijn een ober uit Hollywood en een acteur. De acteur zou drie weken lang een passionele relatie hebben gehad met de King of Pop in de Hollywood Hills. Maar nadat Jackson naar Las Vegas verhuisde, zou de zanger in 2007 stiekem naar een goedkoop motel sluipen, waar hij afsprak met een half-Aziatische man die in de twintig zou zijn. "Michael verliet zijn huis incognito, vaak verkleed als vrouw' zo beschrijft Halperin. "Hij ontmoette zijn vriendje dan in een vervallen motel. Hij had amper geld om zijn kinderen eten te geven, dus dit was het enige dat hij zich kon veroorloven." Al in 1979 begonnen geruchten over Jacksons geaardheid. Zelf ontkende hij echter altijd homoseksueel te zijn.
LeineArhtur
Laatst bijgewerkt door Leinearthur op 13-07-09 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Als er geen nieuws is, verzinnen we het toch zelf?
Je zou toch zomaar niks te schrijven hebben, dan vergaat de wereld hoor
Zegt ook wel iets over het niveau van de lezers trouwens.....
Marijkjuh
Geplaatst: 13-07-09 20:09
Verkleed als vrouw en homo, yeah right Een van de twee oke, maar allebei. Wel heel creatief, petje af voor de journalist
Laatst bijgewerkt door Marijkjuh op 13-07-09 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Marloez
Geplaatst: 13-07-09 20:09
Die kerel denkt nog even geld af te kunnen troggelen op zo'n manier. Hoppa weer een of andere biografie met niets anders dan zelfverzonnen onzin. Er zijn zát mensen die het kopen dus daar verdient ie weer een aardig zakcentje aan..
Artemiss
Geplaatst: 13-07-09 20:19
Just because you read it in a magazine Or see it on the TV screen Don't make it factual, actual They say he's homosexual
Tabloid Junkie - Michael Jackson
Laat die man nou toch eindelijk eens met rust!
Prrrr
Geplaatst: 13-07-09 20:20
Het lijkt me dat NM niet bedoeld is voor wilde speculaties. Hier een slotje.